Gå til innhold

Flere ferdig med eksamen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom opp i engelsk for noen uker siden, da skriftlig. Får vite om vi kommer opp i muntlig fredag, men folk sier at det er svært liten sjanse for at du ikke kommer opp i muntlig når du har kommet opp i skriftlig først. Stemmer dette?

 

Btw, så er sensorene på de muntlig eksamnene på ungdomskolen ganske snille. Nesten hele klassen vår fikk 6'er, ikke at det er noe å klage over :p

Lenke til kommentar
Jeg kom opp i engelsk for noen uker siden, da skriftlig. Får vite om vi kommer opp i muntlig fredag, men folk sier at det er svært liten sjanse for at du ikke kommer opp i muntlig når du har kommet opp i skriftlig først. Stemmer dette?

 

Btw, så er sensorene på de muntlig eksamnene på ungdomskolen ganske snille. Nesten hele klassen vår fikk 6'er, ikke at det er noe å klage over :p

6305012[/snapback]

Jeg hadde både skriftlig matte og norsk muntlig når jeg gjikk i tiende.

Lenke til kommentar
noen som kan gi meg litt hjelp med alle dissa forkortelsene som: 3mz 3kj  :dontgetit:

6304663[/snapback]

MX = 'tung' matte

MZ = 'lett' matte

KJ = kjemi

FY = fysikk

SK = samfunnskunnskap

BI = biologi

PIh = Politisk idéhistorie

ENm = engelsk muntlig

ENs = engeslk skriftlig

TYB = tysk b-språk

TYC = tysk c-språk

FRB = fransk b-språk

FRC = fransk c-språk

osv. osv.

 

Tallet sier klassen.

Lenke til kommentar
Hvor fett er det når sensor skal spørre meg om noe helt vilkårlig fra matteboken?

 

Håper over alt på jord at jeg ikke blir testet i trigonometriske funksjoner. Det sitter rimelig løst hos meg føler jeg :)

 

Finn den dobbeltderiverte av pikk^2 - anus og finn vendepunktet meg i rævva.

6306233[/snapback]

 

Vrøvling om grafer er jo pisseasy da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...