Gå til innhold

Flere ferdig med eksamen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og lykketil til deg, AnAnAs.

Måtte.. sensor og.. eksaminator være.. liek.. nice. :)

6282138[/snapback]

Tusen takk ;)

 

Eksamenen min består av å velge ut en reise til Skottland basert på en målgruppe som jeg selv får velge, og da må jeg selv velge realistisk pris, tema, varighet og årstid. De skal reise fra Gardermoen og jeg skal være reisekonsulent for en nystartet reisearrangør og late som eksaminator og sensor er denne gruppen og gjøre denne turen fristende for dem. Det er en morsom oppgave, men det er så mye man kan glemme.

Lenke til kommentar

Har tverrfagelig eksamen på mandag (IKT) og skal snakke om en Linux Nettverksserver :)

 

Tror det går rimelig bra, venter å få en femmer. Men alt kan skje.

 

Dessuten er det enklere å snakke om linux for den gjennomsnittlige IKT-driftsfag lærer (og sensor) for de har vanligvis bare vert borti Windows Server

Lenke til kommentar
Hadde min siste eksamen på VGS i dag. F e r i e.

6278632[/snapback]

jøde.

 

Har muntlig på torsdag :cry:

6280034[/snapback]

Var jøde her ment som et skjellsord, blir jeg nødt til å ta med meg en del "venner" og besøke deg ei natt. Jeg har en åttendels nord-spansk/syd-fransk jødeblod i meg, så bare pass deg!

 

Har forøvrig muntlig 3KJ på tirsdag, og gleder meg ikke :no:

Lenke til kommentar
kom opp i matte jeg men heldigvis så er læreren syk så jeg slepper det :D

6278657[/snapback]

Du slipper ikke eksamen fordi læreren er syk :dontgetit:

6278798[/snapback]

 

Vi slapp muntlig eksamen i fjor (VK1 Elektronikk) fordi svigermoren til læreren vår døde.

Snakker om flaks i uflaks :ermm:

 

I år har vi ikke eksamen i det hele tatt, så vi sitter bare og slækker på skolen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7412534

Hei

 

Jeg går på VK1 Salg og Service (Skien)

 

Hadde tverrfaglig salg og service eksamen (både skriftelig og muntlig) tirsdag 6. juni. Gikk bra det.

 

Fikk vitnemålet torsdag, så nå ser jeg frem til en fin ferie.

 

Slapp heldigvis noen annen muntlig eksamen.

Lenke til kommentar

Tverrfaglig eksamen i mediefag på tirsdag. (VK1)

 

Og ja.. Jeg gruer meg litt, men er vel ikke så ille. Jeg har den fordelen at jeg er flink til å snakke. Fikk fem i fjor og satser på det samme i år.

 

Går ut på at jeg skal legge frem et prosjekt fra dette skoleåret og argumentere for hvorfor jeg har tatt de valgene jeg har gjort m.t.p. komposisjon, fargebruk osv.

 

Prosjektet jeg skal legge frem ligger forøvrig på "Visuell kreativitet"-delen av digital foto og video-forumet. Bokomslag - Erelend Loes Doppler. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...