Gå til innhold

Flere ferdig med eksamen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har nesten fri. Jeg og en kompis gadd ikke å jobbe, så vi tok hver sin madrass i gymsalen og duppet av litt. Herlig å ikke trenge å bry seg :p

 

Vi får vitnemålet (vitnemølet) på onsdag. Så jeg vurderer å droppe torsdag, da vi egentlig ikke gjør noe.

 

edit: dro inn 6 på engelsk muntlig jeg :w00t:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar

Leon: Tja, i klassen min fikk 4/12 sekser. I klassen klassekontakten min sensurerte, fikk 4/XX sekser (vet ikke hvor store klasser de har på Åssiden...). Det er til gjengjeld en skole med skyhøy søkning og få plasser, så jeg veit ikke hva man skal si om hvor høyt seksern henger, jeg...

 

Kan bare være at folk er flinke, vettu ;)

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

ferdig med eksamen ja, fikk vitemålet i går (10. klasse):

 

KRL: 4 :hrm:

norsk skriftlig: 5

norsk muntlig: 5

nynorsk: 5

engelsk muntlig: 5

engelsk skriftlig: 5

matte: 5 :hrm:

naturfag: 5

samfunnsfag: 5

Kunst & håndverk: 5 :D

musikk: 5 :D

heimkunnskap: 5

gym: 5

 

EKSAMEN:

KRL muntlig: 5

norsk hovedmål skriftlig: 5

norsk sidemål skriftlig: 6 :w00t::D

 

mye 5'ere på kortet hvertfall :p

 

TOTALT: 55 poeng. har søkt Lambertseter VGS, der var kravet 51,7 i fjor eller no, så satser på at det går bra

Lenke til kommentar

Fikk sensuren på eksamen i dag:

Fysikk 3FY: Standpunkt: 6 Eksamen: 4 :mad:

Norsk Sidemål: Standpunkt: 6 Eksamen: 4 :mad:

Norsk Hovedmål: Standpunkt: 5 Eksamen: 5

 

 

Dette var antakelig den verste sensuren jeg kunne fått, hadde fryktet tre femmere,men dette tok virkelig kaka. På grunn av det gikk jeg ned et helt poeng når jeg skal søke på studier, fra 63,7 til 62,7 :mad:

 

Fysikksensoren har ifølge læreren vært helt på jordet, så jeg har klaget der. Nynorsken har jeg også klaget på, for jeg kan i alle fall ikke få 3. Bokmål har jeg ikke tenkt å klage på, selv om jeg vet at det er en vannvittig sterk 5'er.

 

HATER sensorer!

Lenke til kommentar

enkelt. det er 11 fag som gir karakter på kortet. norsk muntlig slås sammen med norsk skriftlig, og det samme gjelder engelsk. krl muntlig eksamen slås sammen med standpunkt, nynorsk eksamen slås sammen med nynorsk standpunkt.

regn først ut poengene på kortet mitt i standpunkt. da kommer du til 54. jeg fikk 5 på eksamen bokmål, samme som på kortet, så den kan vi bare ignorere. jeg gikk opp et halvt poeng på krl muntlig og et halvt poeng på nynorsken. da blir det +1 poeng, altså 55

 

det er ikke noe galt med utregningen min

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...