agasøster Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg fikk 6'er på Norsk munleg. skal opp til skolen imorgen og spørre om jeg kan få vite resultatet på norsk skriftleg! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Du glemte å være nervøs for resultatet fra skriftlige eksamner 6342268[/snapback] Partypooper. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Du glemte å være nervøs for resultatet fra skriftlige eksamner Vel, er kommet inn på HS, og jeg veit jeg står, så er egentlig ikke noe problem. Blir sikkert 3 på de to norsk-eksamenene, har hatt en lei tendens i norsk-faget i år... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Da er vi 2, må bare stå på norsk og matte, har ligget på 3-5 i alt av norsk så ligger vel i det området med mindre noe overraskene skjer... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg slapp all eksamen utenom den obligatoriske "mappe" eksamen vi har på Media. Heldig jeg =) Hatt sommerferie siden 12 juni =) Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Vi har nesten fri. Jeg og en kompis gadd ikke å jobbe, så vi tok hver sin madrass i gymsalen og duppet av litt. Herlig å ikke trenge å bry seg Vi får vitnemålet (vitnemølet) på onsdag. Så jeg vurderer å droppe torsdag, da vi egentlig ikke gjør noe. edit: dro inn 6 på engelsk muntlig jeg Endret 19. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 uranus: Ikke så uheldig du, måtte opp til matte muntlig i GK, ellers har jeg ikke vært oppe til annet enn obligatoriske eksamener. Bra å se at mange drar inn toppkarakterene, ikke dumt, slettes ikke dumt! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Skal opp i muntlig på onsdag. Har kommet opp i KRL og driver å forbreder meg nå. Skuffende at jeg kommer opp så sent. Jeg som hadde gledet meg til førferie. Endret 19. juni 2006 av JonT Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Skal opp i muntlig på onsdag. Har kommet opp i KRL og driver å forbreder meg nå. Skuffende at jeg kommer opp så sent. Jeg som hadde gledet meg til førferie. 6342703[/snapback] Det går sikkert bra Kom opp i KRL jeg også, men den som ler sist... ler best! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 4 på norsk hovedmål, skriftlig. 5 på norsk sidemål, skriftlig. Må si meg fornøyd, forventa to treere. Lenke til kommentar
veos Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 5 i tverrfaglig mediefag. GK medier & kommunikasjon, forresten! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) FIkk vite eksamens resultatet på skriftlig i dag. Det ble en 6'er i bokmål og så klart litt dårligere i nynorsk. (En 4'er.) Endret 22. juni 2006 av JonT Lenke til kommentar
Leon Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Da er vi tre! :wee 6342233[/snapback] Fire! (Og jeg var ikke akkurat den eneste... Har en følelse av at seksern ikke henger høyt nok nå for tiden.) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Leon: Tja, i klassen min fikk 4/12 sekser. I klassen klassekontakten min sensurerte, fikk 4/XX sekser (vet ikke hvor store klasser de har på Åssiden...). Det er til gjengjeld en skole med skyhøy søkning og få plasser, så jeg veit ikke hva man skal si om hvor høyt seksern henger, jeg... Kan bare være at folk er flinke, vettu Endret 23. juni 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 ferdig med eksamen ja, fikk vitemålet i går (10. klasse): KRL: 4 norsk skriftlig: 5 norsk muntlig: 5 nynorsk: 5 engelsk muntlig: 5 engelsk skriftlig: 5 matte: 5 naturfag: 5 samfunnsfag: 5 Kunst & håndverk: 5 musikk: 5 heimkunnskap: 5 gym: 5 EKSAMEN: KRL muntlig: 5 norsk hovedmål skriftlig: 5 norsk sidemål skriftlig: 6 mye 5'ere på kortet hvertfall TOTALT: 55 poeng. har søkt Lambertseter VGS, der var kravet 51,7 i fjor eller no, så satser på at det går bra Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du har jo bare femmere, samt en sekser og en firer. Ergo er vel snittet ditt 5? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Fikk sensuren på eksamen i dag: Fysikk 3FY: Standpunkt: 6 Eksamen: 4 Norsk Sidemål: Standpunkt: 6 Eksamen: 4 Norsk Hovedmål: Standpunkt: 5 Eksamen: 5 Dette var antakelig den verste sensuren jeg kunne fått, hadde fryktet tre femmere,men dette tok virkelig kaka. På grunn av det gikk jeg ned et helt poeng når jeg skal søke på studier, fra 63,7 til 62,7 Fysikksensoren har ifølge læreren vært helt på jordet, så jeg har klaget der. Nynorsken har jeg også klaget på, for jeg kan i alle fall ikke få 3. Bokmål har jeg ikke tenkt å klage på, selv om jeg vet at det er en vannvittig sterk 5'er. HATER sensorer! Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du har jo bare femmere, samt en sekser og en firer. Ergo er vel snittet ditt 5? 6366857[/snapback] Godt observert! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du har jo bare femmere, samt en sekser og en firer. Ergo er vel snittet ditt 5?Godt observert! Det jeg egentlig mente var vel å stille spørsmålstegn til hvordan han kom fram til 55 poeng... Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 enkelt. det er 11 fag som gir karakter på kortet. norsk muntlig slås sammen med norsk skriftlig, og det samme gjelder engelsk. krl muntlig eksamen slås sammen med standpunkt, nynorsk eksamen slås sammen med nynorsk standpunkt. regn først ut poengene på kortet mitt i standpunkt. da kommer du til 54. jeg fikk 5 på eksamen bokmål, samme som på kortet, så den kan vi bare ignorere. jeg gikk opp et halvt poeng på krl muntlig og et halvt poeng på nynorsken. da blir det +1 poeng, altså 55 det er ikke noe galt med utregningen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå