angry_norwegian Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Som tittelen sier, vil jeg ha en laptop som kun skal brukes til surfing, lese mail og skype over trådløst internett. Har søkt litt, bl.a. på Dell, der det billigste alternativet koster "4990", men som viser seg å koste 6-7000 med billigste konfigurasjon PCn kan godt være lagd av papp og limt sammen med sukkervann, bare vil ha en laptop som får dama vekk fra MIN stasjonære PC Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 hvis du garantien til 90-dagers henteservice så får du den til 4990,- det er vel den beste billigste pcen... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hvis man tar utgangspunkt i den midterste konfigurasjonen (e- value n06136) foreslår jeg følgende endringer: Ingen ekstra garanti, 1x512 MB RAM, 80 GB disk, stort batteri og windows-cd. Da er CPU og optisk enhet allerede oppgradert fra standard-konfigurasjonen, og maskinen kommer på 6490. Det er etter min mening verdt det, for man bør ta levetid i betraktning, og ikke bare innkjøpspris. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Intel® Pentium® M 735A (1.7 GHz - 2MB), 1024 MB RAM, 100 GB harddisk, DVD brenner, innebygget WLAN, 15,4" Widescreen CrystalBrite skjerm, Windows® XP Home. 6.995,- http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=17887&cid=5415 dette må jo være et røver kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå