csViRuS Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Her for en måned si kjøpte jeg meg en båt..... selger oppga det til å være hurrycane/hurricane men etter som jeg har sett på bilder å målt er det hverken 370 eller 470..... den er 4,35 meter lang..... her er noen bilder av en lik en som ligger på finn: her og her er noen bilder av min: Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 det er litt vanskelig å se den egentlige formn på båten på dise bildene så jeg skal få tatt noen flere av den snart... Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 syns jeg ser en vindskjerm? det har ikke hurricane.. og når jeg ser på underskroget er ikke det likt som på hurricane's Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 den har ikke vindskjerm.... det er bare malt på.... Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Vindskjerm kan uansett være på en hurricane.. Men nå må du huske at omtrent 40% av alle hurricane i Norge er falske.. Altså ikke original fra fabrikk. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 den båten så ut til å ha alt for lang motorstamme Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 den båten så ut til å ha alt for lang motorstamme 6287786[/snapback] Ser sånn ut ja Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 ja det er ikke den motoren jeg har på.... hadde den bare på for å beregne fester osv.... e har en helt lik en bare i kort stamme.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå