B.H.H Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Fikk lyst til å spille duke nukem 3d igjen, men finner det ikke i noen butikker eller på internett?? Noen som vet hvor jeg kan skaffe det? Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Fikk lyst til å spille duke nukem 3d igjen, men finner det ikke i noen butikker eller på internett??Noen som vet hvor jeg kan skaffe det? 6277966[/snapback] Tenker du på duke nukem 3d for nintendo? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Sjekk her, scroll litt nedover så burde du finne DN3D Atomic Edition til 20 dollar. Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er ikke Duke nukem 3d freeware nå? Mener de gav ut kildekoden for noen år siden, jeg hadde det ihvertfall på xbox en stund. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei! Duke Nukem 3D er moro. Last først ned jfDuke3D og så 3D-modeller: High Resolution Pack Men du trenger vel duke3d.grp, den vet ikke jeg om du får lastet ned lovlig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
knutj Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 http://www.dosgames.com/g_3d.php scroll nedover så finner du det (har ikke testet det men jeg tror det går) Duke Nukem 3d var forresten mit første FPS Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Forresten, DukesterX kan være praktisk om du vil spille multiplayer. Det skal også være mulig å finne andre over internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå