Knugo Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Har hørt det finnes en patch som gjør at du kan save spillet. Noen som vet hvor jeg kan finne den? Har prøvd google, men fant ikke noe. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Har aldri hørt om denne patchen, og jeg har spilt hele spillet. Det finnes ingen støtte til de nye OSene, kun til Win 95/98. På hjemmesiden står det at spillet ike støtter 2k/XP osv.... Dessuten, så er spillet helt fint uten saving midt i kartet, det gjør det mer realistisk! IGI 2 kommer om et par måneder.... Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Den 2002-10-10 16:55, skrev Atomics: Har aldri hørt om denne patchen, og jeg har spilt hele spillet. Det finnes ingen støtte til de nye OSene, kun til Win 95/98. På hjemmesiden står det at spillet ike støtter 2k/XP osv.... Dessuten, så er spillet helt fint uten saving midt i kartet, det gjør det mer realistisk! IGI 2 kommer om et par måneder.... Jeg hadde denne patchen for et års tid siden så jeg vet den finnes! Jeg fikk tak i spillet på nytt i går, og det går glatt og spille det på xp!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 16:55, skrev Atomics:Det finnes ingen støtte til de nye OSene, kun til Win 95/98. Tull. Jeg spilte og anmeldte Project IGI på Windows 2000 når det kom, og det fungerte utmerket. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Det funker ja, men det er masse bugs, pluss, les på hjemmesiden.....der ligger beviset! Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Det har ikke vært en eneste bug til meg, så langt! Fant akurat dette om savegame-patchen: Les helt nederst på siden: http://www.gameslice.com/editorial/010300g...st/index2.shtml Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Uansett så står det ikke engang om Save-patchen på hjemmesiden til spillet.....høres ut som Warez produkt....selv om det kan hende det aldri ble ferdig av firmaet, så lagde noen andre det isteden.. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Just today it was announced that the development team will create a save game patch for Project: IGI. Let’s hope it arrives sooner rather than later. Dette er skrevet 3 jan.2001. Patchen finnes, det vet jeg. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Vel, hele poenget med de lange levlene er vel at alt skal være realistisk - at ting skal gå på skinner. Jeg kom til det siste levelet, uten noen patch eller cheats, men siste levelet er vel litt utenfor realistiske grenser. (Ka-damen eller hva hun heter tålte litt for mye Spas12 i hodet). Til deg som skulle ha save-game patch, prøv deg uten. Det er vanskligere, men du får mer ut av spillet. (IMHO) Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Jeg spiller spillet på XP pro, og det går kjempefint. En kompis av meg som fikk tak i spillet og skulle kjøre det på win98 kom ikke igang. Og spillet er ikke vanskelig... For det kommer jo ikke noe uventet, ting kommer jo i et bestemt mønster slik at man kommer lengre for hver gang, kreksa i siste brettet tåler jo ikke mer enn ett 2-3 ladninger fra spas12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå