Telcontar Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Nå er det en god stund siden jeg leste om dette kortet og har sett fram til å kjøpe det. Regnet selvfølgelig med at de skulle klare å levere det før 24.12.01. Er det noen som har peiling på hvorfor det har tatt ATI så lang tid å greie å levere dette kortet? Begynner seriøst å vurdere GeForce3 Ti200, men kan holde ut litt til hvis ATI produserte kort kommer om en måneds tid. Telcontar Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 De har vel solgt som hakka møkk på andre siden av Atlanteren, er vel derfor det drøyer. ATi selv er jo utsolgte for 8500 på Web-shoppen sin Lenke til kommentar
Commanders Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg har hatt ATI Radeon 8500 litt nå og det RULER! Jeg har mine kontakter så jeg fikk det før norge kunne få det! Jeg fikk 7750 i 3dmark2001 (standard) PÅ "full fart" fikk jeg 8877poeng! Ganske bra ikke sant! Har en XP1700+ Soltekhovedk. 512mb ddr ram 60gb hd Soundblaster Audigy Retail dvd Med w2k! Commanders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå