gEnEsis_AiX Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 hvordan går det med en 20 pins chieftek psu på mitt "server" s939 oppsett? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det kommer jo ann på hovedkortet du bruker. Mitt hovedkort, ASUS A8N-Sli Deluxe, hadde 24 pins kontakt og det var ikke klar over. Men da er det bare å kjøpe en overgang til rundt femtilappen! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det kommer jo ann på hovedkortet du bruker. Mitt hovedkort, ASUS A8N-Sli Deluxe, hadde 24 pins kontakt og det var ikke klar over. Men da er det bare å kjøpe en overgang til rundt femtilappen! 6279575[/snapback] jeg kom opp i samme problemet her om dagen. Jeg synes di burde skrive hva som passer jeg.. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 får prøve å finne et adapter da:| Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Husk at enkelte hovedkort går fyken hvis de ikke får skikkelige 24 pins PSU kontakter. Sjekk det nøye i forkant Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 seriøst? tror dere Claes Ohlson har tilsvarende kontakter som funker? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 seriøst. Vet at flere DFI kort har gått fyken når de ikke har fått native 24pin Kontakt fra PSU. Dette står også i manualen til de aktuelle kortene, men brukerene har jo selvsagt ikke lest dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå