The Norwegian Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Hun som spiller Alex er en ganske kjent (velbrukt) skuespiller faktisk. Tror vi kan vente mer av henne i sesong 3. Den skal je forøvrig begynne å laste ned. Så tidlig? Det kan hende denne er misforstått men jeg synes det var litt knis fordet jeg... EDIT: Det er lost, for de som ikke skjønte det. Endret 9. juni 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kanskje du kunne si hva slags serie det er snakk om sA kanskje jeg ler med deg? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) haha, leste det nå nettopp.. edit: snakk om lost her. sjekk under kultur, og du finner tråden der det står. Endret 9. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Haha, jeg trodde det var noe med HL-serien og episodene der jeg *le litt*.. Endret 9. juni 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Haha, jeg trodde det var noe med HL-serien og episodene der jeg *le litt*.. 6277246[/snapback] Var det første jeg også tenkte på, ettersom en i en diskusjonstråd om Episode One faktisk klarte å stave "Alex" i stedet for "Alyx", som er korrekt. Og Eposide Three skal jo faktisk komme. Er det rart man blir forvirret... Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Haha, jeg trodde det var noe med HL-serien og episodene der jeg *le litt*.. 6277246[/snapback] Me2, . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå