bzerk Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Nå har jeg et nytt kabinett å fikse litt opp lakke og lage noen 120mm viftehull skal lakkere svarte flammer på alle dekselene. LINK til kommentar The Black Beast Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 UPDATE!! Har jeg tegnt flamer på sidedøra og lakkert. Akkurat ferdig med tegne på toppen så den skal til lakk nå.. Dette er ikke stort prosjekt. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Blir ikke så mye mer har funnet ut at jeg ikke gidder å bruke no penger på dette kabinettet.. Endret 11. juni 2006 av bzerk Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 UPDATE har gjort en ny vri hele pcen skal være svart ble ganske kult med flamene. skal sette inn deler i denne å selges senere. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Må få tak i dremel og div små snask før jeg kan fortsette. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Kan Noen si meg åsen jeg kan få mer plass. her har bare 271kb igjen på alle inlegg WHY? kan ikke legge ut flere bilder noen plass. svar her The black Beast kommentar Endret 7. juli 2006 av bzerk Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Sånn hadde jeg tenkt å lage viftehull 1stk 120mm vifte som blåser ut varmluft i toppen og 2stk 80mm til å blåse kaldluft inn på hardisken. Sketch up Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 jeg kommer ikke til å skjære noen viftehull grunnet kjøp av ny pc så må jeg selge denne. så skal bare bli ferdig med lakkinga. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Takk for det men kan du poste der du skal poste The Black Beast Kommentar Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) UPDATE!! Nå Var jeg ferdig med dette prosjektet. syntes det ble bra jeg da. BILDE1 BILDE2 BILDE3 BILDE4 BILDE5 BILDE6 BILDE7 Det var det for nå! but i`ll be back med nye prosjekter. Endret 15. juli 2006 av bzerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå