Kick150 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hun har bedt meg om å finne en brukt Nokia som hun kan bruke. Hun er over 65 år, så noe altfor komplisert bør det ikke være :!: . Det hun er opptatt av, er at det er stor skarp skjerm med klare og sterke farger. Og det kan gjerne være minnekort. Den må ikke være for dyr, maks kr 1000. Noen forslag? I dag har hun en SE 610. Den har hun hatt noen år. Kom gjerne med forslag og egne erfaringer. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hun har bedt meg om å finne en brukt Nokia som hun kan bruke. Hun er over 65 år, så noe altfor komplisert bør det ikke være :!: . Det hun er opptatt av, er at det er stor skarp skjerm med klare og sterke farger. Og det kan gjerne være minnekort. Den må ikke være for dyr, maks kr 1000. Noen forslag? I dag har hun en SE 610. Den har hun hatt noen år. Kom gjerne med forslag og egne erfaringer. 6277037[/snapback] Da hadde det kanskje passet best med en Sony Ericsson, siden hun kan menyene og slikt fra før av? Jeg kn anbefale K750i! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 6101 ikke minnekort, men en veldig bra mobil, med store taster og nogenlunde bra skjerm Lenke til kommentar
acidnagla Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Nokia 5410i Har en pappa på 64 år som ville ha en tlf med stor skrift og store taster og som var lett å bruke. Han lærte seg menyen fort og sender nå tekst meldinger. Etter det jeg har fått med meg er han veldig fornøyd. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei Kjøp en 6103,det er en nyere utgave av 6101 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå