Gå til innhold

Opera og Msn tar 100% av cpu

mESA

Anbefalte innlegg

Jeg har problem med at msn og opera tar opp all cpuplassen. Jeg vet ikke hva som er gale.

Det er tydligvis ikke gale med cpuen iogmed at jeg kan spille i over 1 time i strekk(ikke testet mer) uten at pcuen henger seg.

Det er ny cpu, 939 athlon 64.

Det er vist bare i opera og msn det skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

All cpukraften som er i bruk må være brukt av programmer/tjenester. Det du sikkert tenker på (er ikke så veldig god til å lese tanker, men det jeg tror du tenker på..) er prosess-tab'en i task manager. Hvis du derimot ser på performance-tab'en vil du se at ikke all cpu-kraften din er i bruk. Men av det som er i bruk, så tar opera og MSN alt sammen.

Am I right?

Lenke til kommentar

HEi... jeg har også et par problemer med prosessoren angående det med at msn bruker masse av CPU'en

Jeg har da en prossessor som er nevt nedenfor i bildet..

Hva kan være grunnen til at denne prossessoren suger når det gjelder programmet msn? :hmm:

Et spørsmål til angående det med at det er stemplet 981 Mhz i bildet under.. Er det altså selve prosessorens Kraft eller er det til RAM'en?

tes1t.bmp

Lenke til kommentar

Det har ingen med cool and quite funksjonen å gjøre. Skru av hovedvinduet til msn og åpne dne på nytt, slik kan du løse problemet. Du trenger ikke å logge deg inne og ut, eller skru av selge msn. Opplever det stadigvekk, litt irriterende til tider, men man lærer seg å se på taskmanager engang i blant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...