JFTech Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Idag 09.06.06 fikk jeg en mail som ble sendt 17.11.2005. Husker og ser av innholdet at jeg sendte den fra jobben og til min private mail adresse. Endelig kom den frem over et halvt år etter. Slå den folkens! Hvor har den vært i mellomtiden? Edit: Rettet dato i topic Endret 9. juni 2006 av JFTech Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Den har vært på nettet, en liten rundtur, antagelig. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Den har vært på nettet, en liten rundtur, antagelig. 6275987[/snapback] Ikke så rent liten heller Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg bruker å få en god den spam sendt 1.1.1970. Da snakker vi om å bruke lang tid. Kommer også en del sendt 1.1.2038. Fått mail fra fremtiden :o Noen som vet hva "@msa.hinet.net" er? der jeg får all spammen fra. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Den har vært på nettet, en liten rundtur, antagelig. 6275987[/snapback] Ikke så rent liten heller 6275993[/snapback] Sett seg litt rundt, den datt av den elektroniske postkontaineren, og bestemte seg for at den skulle ta seg en rundtur på The WWW. Han har nok vært innom en god del sider, men kom til slutt til "Slutten av internett". Da syntes den at den hadde sett nok, og gikk og la seg i neste elektroniske postkontainer og ble sendt til deg. Men det var da riktig lang tid ^^ Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg bruker å få en god den spam sendt 1.1.1970. Da snakker vi om å bruke lang tid. Kommer også en del sendt 1.1.2038. Fått mail fra fremtiden :o Noen som vet hva "@msa.hinet.net" er? der jeg får all spammen fra. 6276002[/snapback] Da er det jo bare datoen som er forandret. Her så husker jeg at jeg sendte den mailen i det tidspunktet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det hender av en eller annen grunn at mail blir liggende på mailserveren til ISP'en eller liknende en god stund. Jeg har opplevd det samme med en mail jeg sendte en gang, men da var det bare et par uker om å gjøre. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Stilig. Jeg måtte nesten sende en mail til meg selv, så jeg er sikker på at jeg får gjort alt jeg skal gjøre. Bare for å minne meg på hva som er viktig i livet.. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det hender av en eller annen grunn at mail blir liggende på mailserveren til ISP'en eller liknende en god stund. Jeg har opplevd det samme med en mail jeg sendte en gang, men da var det bare et par uker om å gjøre. 6276077[/snapback] HAH, der ser dere. Ikke bare posten som roter bort julekortene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå