Gå til innhold

Hvordan koble til med Media Connect via laptop

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Nå er jeg møkk lei av dette media connect styret på 360. Hvordan kobler jeg meg opp til laptopen? Jeg har slått av windows og zone alarm firewall. Jeg bruker vanlig kabel til å koble opp med.

Det jeg kanskje har feil er ip adressen og DNS på xboxen eller pc'en. Noen som vet hva dette skal være?

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett IP-en på laptoppen til 222.222.222.220 og på 360-en 222.222.222.221. Nettverksmaske skal være 255.255.255.0. Funker det ikke da, er det noe annet som er feil.

Har du router/switsj så kan setter du instillingene til motta automatisk. Har du satt innstillingene på WMC rett? Husker ikke hva det skal være i farta.

Lenke til kommentar

hallo!

har du i det hele tatt startet media connect?.. virket ikke som i første post at han hadde kommet så langt at det var noe problem med ipn.. du trenger i hvertfall ikke bytte ip hvis du skal koble deg til xboxen..

hvis du ikke har media connect kan du laste det ned på microsoft.com

Start det og godkjenn xbox 360 som deling.. start derreter delingen og du kan hente de filene du deler

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
hmm...for meg funker det helt fint. finner xbox'n laptopen din og finner bare ikke de delte mappene eller registrerer den ikke noe i det hele tatt?

6290149[/snapback]

Jeg kommer helt til det steget at jeg vil prøve å dele mapper, men det går ikke ann å trykke på knappen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+19283741

Når jeg tester connection så kommer dette frem:

Network adapter : Wired

IP Address : Confirmed

PC Selected : Failed

Nedenfor kan du se et bildevedlegg av hva som skjer når jeg prøver å trykke på start til fildeling i WMC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...