Palpantine Skrevet 10. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2002 Skjellsord eller æresbetegnelse? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 10. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2002 så lenge jeg ikke brukker briller så føler jeg ikke at det krenker meg! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2002 Vel det kommer helt an på hvem som sier det til meg. Kommer det fra zenzelezz, deadtime, c|one, trinity eller noen andre i den gjengen så er det jo heder og ære(+ en dose humor), men om det kommer fra Helene, Mari, Tom osv så er det jo skjellsord. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 10. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2002 Litt enig med Anders her ja. Spørs akkurat på hvem som sier det og hvilken sammenheng det brukes. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 16:49, skrev Anders Leipsland:Vel det kommer helt an på hvem som sier det til meg. Kommer det fra zenzelezz, deadtime, c|one, trinity eller noen andre i den gjengen så er det jo heder og ære(+ en dose humor), men om det kommer fra Helene, Mari, Tom osv så er det jo skjellsord. Godt poeng:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå