eNgage Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ey, Har problemer med pcen min i spill, alle delene er ganskje nye. I spill så hender det at pcen stopper opp, og må restartes. Under spill så er gradene på skjermkortet opp mot 70c er det mye? Jeg er også litt i tvil om jeg har rammen riktig. Om det er riktig hz, volt osv. Er så mye options i bios, og skjønner ikke stort av det. Har skiftet litt frem og tilbake der, men også standard. - P4 3.2GHz - Sapphire X850 XT 256MB - Corsair 2x512 MB 1GHz TWIN2X 8000UL Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 70 grader er ganske mye! hos meg pleier den ikke å gå over 60 værtfall... kan kanskje være derfor, at pc'en din blir for varm.. jeg er ikke sikker, men det virker vel sånn..for du har ingen spesielt dårlig pc der Lenke til kommentar
eNgage Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 hm. Vurderer å kjøpe en ny kjøler til GPU, men litt usikker på om det ikke er noe settinsgs på CPU eller RAM altså ! Hva de skal strappes som osv... Lenke til kommentar
deggis Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 70 c er mye..har du testet og støvsuge maskina? Lenke til kommentar
eNgage Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Maskinen er fri for støv. Er vamt i selve rommet, og i pcen. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 70 C under spill på GPU er jo ingen katastrofe, men hvis den ikke synker etter fjerning av støv og ny goop, ville jeg investert i en ny GPU - kjøler. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå