mozzdart Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har problemer med nettverket mitt, det detter bare ut hvert andre linksys wusb54gs er det jeg har og jeg har avinstalert og instalert det på nytt ijen, slik man skal gjøre det etter bruksanvisningen! og det detter ut hele tiden det e jævli, rett og slett!! noen som kan hjelpe meg?? svar på inlegget vær så snill da!! elr legg til msn for og hjelpe meg [email protected] Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg syns det ser ut som om du har litt dårlig signal, prøvd å flytte på antennen? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Feilpostet, flyttes til nettverk Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 nei det er ikk det att jeg har d[rlig signal. det er ikke det. det er det att nette bare forsvinner av maskin min, har signal. men det bare disconecter av seg selv hvert 5 min! Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 prøv å slå av linksys monitor,og heller bruk windows zero configuration. ofte hjelper det. har du foresten lagt inn nyeste driver til det usb adapteret ditt? og da tenker jeg ikke på cd'n. Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 er det ingen som vil hjelpe meg? ffs! Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) jo det er det. hvilken router er det du prøver å koble til? Endret 10. juni 2006 av Sletet+adslkfjv Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg har en linksys wrt45g. men jeg fikk det til. nå. uansett. har jeg fått meg ett nytt trådløst nettverkskort, som står inni maskinen. det var mye bedre fult signal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå