choffo Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hvordan kan man ta opp tv program på pcen? jeg har koblet tv'en til pcen gjennom supervideo-ledning. Lenger har jeg ikke kommet. Er det noen som kan hjelpe meg videre? Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 får du inn tv på pcen da? (dvs. ser tv bilde på pc skjermen) mvh vegard Lenke til kommentar
choffo Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) får du inn tv på pcen da? (dvs. ser tv bilde på pc skjermen) mvh vegard 6275463[/snapback] nei gjør ikke det.. :S får pc på tv da.. men har kobla så det skal egentlig funke.. Har ati radeon kort.. kan det bare være instillinger? Endret 9. juni 2006 av choffo Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har du i det hele tatt et video-inn kort? Ut i fra det du beskriver har du et video-ut kort, siden du viser pc'n på tv'n. Men dette er ikke det samme som et video-inn kort. Lenke til kommentar
choffo Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Har du i det hele tatt et video-inn kort? Ut i fra det du beskriver har du et video-ut kort, siden du viser pc'n på tv'n. Men dette er ikke det samme som et video-inn kort. 6275627[/snapback] hehe visste jeg ikke.. takk for hjelp Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Så da må du nok ha ett tv-kort eller skjermkort med "video-inn".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå