levlex Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Øljekker er praktiske, ingen tvil om det. Men hva når du legger til LCD-skjerm og flasketeller? Les mer Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Haha...Den måtte jeg le av... Lenke til kommentar
Knewt2 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Den er jo gaaaaammel. Vet ikke om det var akkurat den der jeg har sett før, men jeg har sett flaskeåpner som teller. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 ..og nok en "ukens unyttige"-artikkel på Amobil som beskriver hvor man kan kjøpe produktet -- fra en butikk som ikke leverer til Norge. Bravo. Glitrende research folkens. ..spesielt siden jeg kommenterte dette på forrige ukes artikkel også. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 ..og nok en "ukens unyttige"-artikkel på Amobil som beskriver hvor man kan kjøpe produktet -- fra en butikk som ikke leverer til Norge. Bravo. Glitrende research folkens. ..spesielt siden jeg kommenterte dette på forrige ukes artikkel også. 6278231[/snapback] Hvis du er ute etter en norsk butikk så har de den på drikkeleker.no: http://shop.drikkeleker.no/viewproduct.php?id=4 Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 De selger den på Ting (tror jeg det heter) i byn i Stavanger. Viss du står ved Spaceworld nede i gaten, så går du rett opp og går inn i den første butikken som du ser. Så den i går Men der hva den rød. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 ..og nok en "ukens unyttige"-artikkel på Amobil som beskriver hvor man kan kjøpe produktet -- fra en butikk som ikke leverer til Norge. Bravo. Glitrende research folkens. ..spesielt siden jeg kommenterte dette på forrige ukes artikkel også. 6278231[/snapback] Hvis du er ute etter en norsk butikk så har de den på drikkeleker.no: http://shop.drikkeleker.no/viewproduct.php?id=4 6279402[/snapback] Ah, veldig bra - da kjøpes den derfra. Poenget mitt står dog fortsatt - man bør ikke skrive.. Om du skulle være interessert, så er det mulig å få kjøpt øljekken hos GadgetStore for vel en hundrelapp. ..når det faktisk ikke er mulig å kjøpe det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg