woohoo Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 jeg har planer om å bytte ut den gamle crt-skjermen min nå, og jeg tenkte meg en lcd-skjerm. har sett litt på denne, noen som har erfaringer med denne eller andre liknende skjermer ? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 kjenner en som kjøpte den,æsj dritt skjerm lavt kontrastforhold,fikk en død piksel med og,hvit atpåtil. anbefales ikke! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=2&s=pl er bedre eller en samsung,også komplett er dyr på lcd,sjekk itbutikken.no og psdata.no sistnevnet har bilige huinday skjermer. Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 har lett litt rundt nå, og jeg fant en eizo L351, den har kun dvi inngang, men jeg tror jeg kommer til å gå for den... noen innvendiger om denne ? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 vet at komplett har noen demo-modeller av den til salgs. hvor mye har du tenkt å punge ut? nå faller 17" fort i pris for tiden, det er bare å se på uken stilbud på komplett (hansol). jeg sitter foreløpig på gjerde, skal ha tft med DVI som must hvor skal du kjøpe og hvor mye koster den eizoen? Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Tenkte å kjøpe den på komplett, som demo ligger den på 3500kr. Hadde tenkt å betalte opp mot 4000. Hansol skjermen har ikke dvi, det er som du sier et " "must" :smile: Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 noe helt annet, hvor gode er lcd skjermene på multimedia ? (spill, film ++) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 si det, har kun lest div. tester og her på forumet og har sett en max payne demo på den eizoen på komplett sin butikk i oslo, der sto den ved siden av en hansol 710D som jeg har og bildet virket faktisk bedre på eizoen. spørsmålet mitt er hvordan det er med synsvinkel og kvalitet. bruker nemlig pc også som tv og da sitter jeg i alle fall 2-3 meter ifra Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 er ikke helt sikker på hvordan det blir hvis du skal bruke den som tv, men det bør egentlig gå nokså bra, ivertfall hvis du ser direkte på skjermen (ikke på skrå...(dårlig formulert :smile: )) Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 De skjermene som annonseres som demo-modeller er det vel større sjanse for å få døde pixler på siden dette er skjermer som er sendt i retur. Tror jeg ville vært litt skeptisk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå