Ziaka Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei, jeg sitter her på dual screen, jeg lurer på om det går ann å gjøre at jeg ser oppgavelinjen som er på skjerm nr 1 også på skjerm nr 2. Slik at når jeg spiller et spill får vite at noen prøver få tak i meg på for eksempel MSN eller IRC. Takk på forhånd Lenke til kommentar
eJoJ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Veit det går ann og flytte den... bare trykk på andre museknapp på den og huk av lås oppgavelinjen, så er det bare og flytte den til den andre skjermen Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Så det er ingen mulighet for å få oppgavelinjen både på skjerm nummer 1 og 2 ? Tungvindt å dra den fra skjerm 1 til skjerm 2 hver gang jeg driver med en ting som bruker fullscreen. Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Det går ikke å gjøre det da eller? =\ Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det er mulig f.eks dersom du bruker programmet Ultramon. Ultramon har en funksjon som heter "Smart taskbar" hvor du kan legge til startlinjer. Disse startlinjene kan både kun vise de programmene som er innenfor den skjermen (default og anbefales), eller vise aller programmer som kjører. Ultramon finner du her Jeg vil også legge til at å ha en hotkey (f.eks CTRL-E) til funksjonen "move to next monitor" er veldig kjekt dersom du bruker tastaturet mye. Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Tusen takk, det programmet det fungerte smurt Endelig kan jeg se om noen snakker til meg etc når jeg driver med en fullscreen applicasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå