firberblad Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei. Har bestilt dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309861 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317681 Det skal erstatte en p4 2.4 ghz, og et Asus p4p800hk. Frekvens messig så er jo den jeg har "raskere", men hva er det som gjør at AMD sine kjører på en lavere hastighet, men har bedre utelse? og, vil dette byttet av hardware innbære en stor, eller ok økning i ytelse. Maskinen brukes utelukkende til spill. Har pr, i dag et AGP 6800 GT som har tatt kvelden innenfor garantien. Hvis komplett da sender et tilsvarende (ba om å få PCI-E), burde jeg selv invistere i et tilsvarende kort å kjøre i SLI, eller kjøpe et i "entusiast" klassen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 men hva er det som gjør at AMD sine kjører på en lavere hastighet, men har bedre utelse? Det er flere ting enn Mhz som utgjør ytelsen t6il en prosessor. Bare sett i gang og les... (note: Mhz raten er 'hypa' opp som det-som-har-alt-å-si av Intel siden deres prosessorer har høyest Mhz rate) og, vil dette byttet av hardware innbære en stor, eller ok økning i ytelse. Maskinen brukes utelukkende til spill. Stor og stor... Det er vel opp til vær enkelt person... Har pr, i dag et AGP 6800 GT som har tatt kvelden innenfor garantien. Hvis komplett da sender et tilsvarende (ba om å få PCI-E), burde jeg selv invistere i et tilsvarende kort å kjøre i SLI, eller kjøpe et i "entusiast" klassen? Du får mer ytelse pr. krone med å kjøre SLI vil jeg tro... (men får du solgt det kortet du har for en grei pris kan det vel kansje bli anderledes...) Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Viss du spela så vil du se ganske bra forskjell. Eg ville anbefalt eit kort i topp klassen viss du har penga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå