Gå til innhold

Hvilken server med Best pvp miljø?


Anbefalte innlegg

Har hørt at Stormscale skal ha et veldig bra twink miljø, tror også at pvp som 60 er veldig bra der.

Er jo et par pvp legender fra Stormscale som Nuc, Daimx, Tanari og pvp guildet Warders. Har tro på Stormscale om du skal spille på en server med godt pvp miljø.

 

edit: Ja kom også på at de har pvp turnering hver helg i DM arenaen eller STV, de har også et eget forum der kan du se når og hvor pvp turneringene er og twink diskusjon; www.Stormscale.org

Endret av maskin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ærlig talt, med fare for å pådra meg diverse forumbrukeres vrede, hvem gidder å begynne på en pvE server.

6280443[/snapback]

Jeg starta på en PvE server etter å ha mange lvl 30ish characters som aldri ble 60 pga ganking osv. På Silvermoon har jeg nå en 60 priest.
Lenke til kommentar
ærlig talt, med fare for å pådra meg diverse forumbrukeres vrede, hvem gidder å begynne på en pvE server.

6280443[/snapback]

Jeg starta på en PvE server etter å ha mange lvl 30ish characters som aldri ble 60 pga ganking osv. På Silvermoon har jeg nå en 60 priest.

6280492[/snapback]

 

greit nok det, men om du vil foreta deg litt world pvp når du omsider kommer til 60 og skaffer deg litt gear, blir det rimelig begrenset.

 

Sikkert veldig mange som skriver ./pvp når de ser en AQ geara kar tasse imot deg

Lenke til kommentar

Darksorrow, Alliance.

To helt ekstreme pvp guilde, de vinner uansett hva. Eternal Ownage og Flying Circus. Det siste er egentli pve, men de kjører BG som bare det.

Uheldig vis er jeg horde.

Og køene til BGs er veldig korte. Du kommer inn i løpet av 1-2 min vanligvis. Men AV kan det være litt lengre.

Og twink miljøet er også "sykt", ser lvl 19 rogues med dual crusader rett som det er. Mange twink guilder også.

Endret av Arcanite
Lenke til kommentar
Anise er vel i flying circus om jeg ikke tar helt feil? hun r14 warrioren?

6281149[/snapback]

 

Ja, anise er i FC. Rank 14.

Og vis du noen gang starter på Darksorrow horde, så pass deg for han.

Last ned videoen så får du se hva jeg mener.

Endret av Arcanite
Lenke til kommentar
Anise er vel i flying circus om jeg ikke tar helt feil? hun r14 warrioren?

6281149[/snapback]

 

Ja, anise er i FC. Rank 14.

Og vis du noen gang starter på Darksorrow horde, så pass deg for han.

Last ned videoen så får du se hva jeg mener.

6281216[/snapback]

 

har sett filmen. Er vel som r14 warriors flest :)

 

synd hun ikke inkluderte noen velutstyrte shadowpriests i den filmen.

det hadde ikke gått så bra :roll:

 

last ned Xantim r14 så skjønner du hva JEG mener ;)

Lenke til kommentar
last ned Xantim r14 så skjønner du hva JEG mener  ;)

6281253[/snapback]

 

Xantim suger. Kan lage film jeg, og vise real pwnage. ;)

 

Anyway! Syntes køene er helt greie på Ravencrest, når det blir som verst (som det har vært de siste dagene), så har køene kommet opp i 30-45min, men kan alltids leve med det når det er lite aktivitet. Ellers pleier det å være 5-10min kø.

Lenke til kommentar
last ned Xantim r14 så skjønner du hva JEG mener  ;)

6281253[/snapback]

 

Xantim suger. Kan lage film jeg, og vise real pwnage. ;)

 

Anyway! Syntes køene er helt greie på Ravencrest, når det blir som verst (som det har vært de siste dagene), så har køene kommet opp i 30-45min, men kan alltids leve med det når det er lite aktivitet. Ellers pleier det å være 5-10min kø.

6289137[/snapback]

 

jeje whatever :p 5000 HP > 3300 iaf :tease:

 

neida :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...