Isbilen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Fikk nettopp spørsmål om hva slags DVD-spiller som passer til en laptop (Thinkpad av et eller annet slag). Jeg må innrømme at jeg ble svar skyldig. Vil anta at det er forskjellige formfaktorer man må forholde seg til, at man ikke kan slenge hva som helst inn. Er det noen som vet litt mer om dette? Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Fikk nettopp spørsmål om hva slags DVD-spiller som passer til en laptop (Thinkpad av et eller annet slag). Jeg må innrømme at jeg ble svar skyldig. Vil anta at det er forskjellige formfaktorer man må forholde seg til, at man ikke kan slenge hva som helst inn. Er det noen som vet litt mer om dette? 6274897[/snapback] "slimline" passer i læpptåpper. Denne burde passe bra. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Joda, men det må da finnes forskjellige typer slimliner også. Noen laptoper er ganske store, men noen er knøttsmå. Det må da være forskjell på disse? Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Noen laptoper har ikke optisk drev, noen har proprietære drev og resten har slimline. Hvis du får ut det ut, så ser du jo fort hva det er. Og hvis du lurer på hvordan slimline ser ut, så er det bilder å finne på google image: slimline dvd. Er det proprietær størrelse, så må du få produsenten til å gjøre noe. Hvis du derimot syns alt dette virker frøkteli tungvint og ikke gidder, så kjøp deg en USB eller firewire dings. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Det er ikke meg som skal ha dette, laptopen tilhører en slektning av en kompis, så jeg har ingen anledning til å se etter. Det jeg etterspør er en oversikt over de forskjellige formfaktorene på interne optiske drev til bærbare datamaskiner. Jeg går ut i fra at det er noen forskjellige, men det kan umulig være så veldig mange... Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Fikk nettopp spørsmål om hva slags DVD-spiller som passer til en laptop (Thinkpad av et eller annet slag). Jeg må innrømme at jeg ble svar skyldig. Vil anta at det er forskjellige formfaktorer man må forholde seg til, at man ikke kan slenge hva som helst inn. Er det noen som vet litt mer om dette? 6274897[/snapback] har du model/type så kan jeg sjekke og kanskje skaffe..... DVD-spiller/brenner går vannligvis etter serie av laptop og det er mange på markedet nå, som Z, R, T o.s.v. derfor må du ha nøyaktig model/type av laptop..... Endret 10. juni 2006 av no_viking_no Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Ok, takk. Jeg skal høre med ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå