naztradam Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har eit problem med Copperhead musa mi. Den har fungert helt perfekt i flere mnd. helt til for ca 2 uker siden. Om eg gjør en kjapp bevegelse med musa, stopper den helt opp og eg må plugge den utav og inn i usbporten igjen. Søkte litt på google, men lite som hjalp siden razerzone er nede atm. Det eg lurer på er om det er noen her som har/har hatt samme problem, og evt har mulige løsninger? Har lastet ned nyeste firmwaren og følger veiledningen i Razer tray utility, men når eg kommer til det steget der eg skal holde inne Profile Changer knappen under musa, og samtiding plugge den ut og inn, så vill ikkje musa reagere når eg setter den i igjen; så eg får ikkje trykket på OK for og starte updaten. Bruker eg tastaturet til og trykke Ok, kommer det bare ei feilmld om at firmware updaten mislykkes. Anyone? NaZtradam / Øystein B. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Greia er at musa ikke funker som ei mus lengre under oppdtering av firmware (når knappen holdes inne ved tilkobling). Derfor er lyset av. Anbefalingen er å koble til ei til mus mens du oppdaterer så du kan trykke på OK. Har forresten noe ala samme problemet med min mus(tror jeg); Når jeg spiller f.eks UT2004, Swat4 eller Doom3, og holder nede et par knapper på tastaturet samtidig som jeg ser meg omkring med musa, så går alt helt berserk, virker som om de siste bevegelsene jeg gjorde blir gjentatt masse ganger, så selv om jeg slipper både tastatur og mus, så fortsetter spilleren min å gå og se rundt omkring. Har siste formware og alt, men har ikke funnet ut av dette problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå