BlastyTrasty Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 http://www.gametrailers.com/player.php?id=11270&type=mov HD versjonen av klippet. Viser in-game footage av en av bilene. Videoen der beviser at demoen som har blitt sluppet på xbox live ikke er så veldig representativ for hva spillet vil se ut som når det er ferdig. Dette spillet blir bra! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 ja! gleder meg noe inn i h******e! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 dette spillet står øverst på listen!!! sinnsyk bra grafikk. ....gleder meg noe jævlig Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 grei grafikk. Synes ikke grafikken på gress og planter var noe bra. Bymiljøet så bra ut. Men er jo endel it utmark på dette spillet da. Å uansett så var ikke kontrollen i spillet noe serlig å skryte av. Virket veldig rart. ikke arcade og ikke racing simulation heller. Tror nok jeg står over Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er det månedsbetaling mon tro? Og for guds skyld, la det være skademodell! Men skaffer meg det nok uansett ^^ Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 http://www.gametrailers.com/player.php?id=11270&type=mov HD versjonen av klippet. Viser in-game footage av en av bilene. Videoen der beviser at demoen som har blitt sluppet på xbox live ikke er så veldig representativ for hva spillet vil se ut som når det er ferdig. Dette spillet blir bra! 6274598[/snapback] Njaaaa. spillet kan nok bli bra det. Jeg synes ikke demoen i seg selv var så gal, og synes ting faktisk så bra ut. Personlig tror jeg demoen er mere representativ over hva vi får se når vi spiller enn en litt polert video. Dr Peedee Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Dette spillet tror jeg faktisk jeg kommer til å kjøpe:) Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det som er litt surt med spillet er den dårlige fysikken. Ser på videoer, og folk som har testa demoen sier at fysikken er alt for arcade. Og Northern: tvilsomt at det blir noen skademodell. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) http://www.gametrailers.com/player.php?id=11270&type=mov HD versjonen av klippet. Viser in-game footage av en av bilene. Videoen der beviser at demoen som har blitt sluppet på xbox live ikke er så veldig representativ for hva spillet vil se ut som når det er ferdig. Dette spillet blir bra! 6274598[/snapback] Eller det beviser at videone ser bedre ut. Videone jeg så før demoen så jeg veldig bra ut, bedre enn demoen, så da skjønner jeg ikke helt at når man lager demo, så fjerner man ting som AA og gjør at det hele ser dårligere ut? Høres tungvindt ut spør du meg. Eller hva med PGR3? Har du noen gang sett en video eller et bilde hvor det ikke er tjukt med AA? Men når vi fikk spillet så var det aliasing over alt mens man spiller. Endret 10. juni 2006 av BTK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå