Gå til innhold

Ny Test Drive: Unlimited video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

grei grafikk. Synes ikke grafikken på gress og planter var noe bra. Bymiljøet så bra ut. Men er jo endel it utmark på dette spillet da.

Å uansett så var ikke kontrollen i spillet noe serlig å skryte av. Virket veldig rart. ikke arcade og ikke racing simulation heller.

Tror nok jeg står over

Lenke til kommentar
http://www.gametrailers.com/player.php?id=11270&type=mov

HD versjonen av klippet. Viser in-game footage av en av bilene.

Videoen der beviser at demoen som har blitt sluppet på xbox live ikke er så veldig representativ for hva spillet vil se ut som når det er ferdig.

Dette spillet blir bra!

6274598[/snapback]

Njaaaa. spillet kan nok bli bra det. Jeg synes ikke demoen i seg selv var så gal, og synes ting faktisk så bra ut. Personlig tror jeg demoen er mere representativ over hva vi får se når vi spiller enn en litt polert video.

Dr Peedee

Lenke til kommentar
http://www.gametrailers.com/player.php?id=11270&type=mov

HD versjonen av klippet. Viser in-game footage av en av bilene.

Videoen der beviser at demoen som har blitt sluppet på xbox live ikke er så veldig representativ for hva spillet vil se ut som når det er ferdig.

Dette spillet blir bra!

6274598[/snapback]

Eller det beviser at videone ser bedre ut.

Videone jeg så før demoen så jeg veldig bra ut, bedre enn demoen, så da skjønner jeg ikke helt at når man lager demo, så fjerner man ting som AA og gjør at det hele ser dårligere ut?

Høres tungvindt ut spør du meg.

Eller hva med PGR3? Har du noen gang sett en video eller et bilde hvor det ikke er tjukt med AA? Men når vi fikk spillet så var det aliasing over alt mens man spiller.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...