Joachim_F Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 1UP har publisert et intervju med skaperne av Final Fantasy XIII, som blant annet fortalte at spillet vil bruke bevegelsessensoren i PS3-kontrolleren. Les mer Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Cloud (som riktignok ikke ser spesielt mandig ut i utgangspunktet, men det får være). Det kan so vere, men samanlikna med han her: ...og han her: ...ser Cloud ut nærmast ut som Chuck Norris. Skulle ønske Squeenix snart kunne legge av seg denne fikseringa på feminine/søte mannlege hovudpersonar. Kay Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 *Gnir seg i hendene* De mente vel at Squall får være macho nok for alle Tidus var vel sånn passe midt på treet Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Crrroudo var jo fet, da Anyways, dette spillet blir nok bra. Skjønte ikke hva han mente med kjedelige ventepauser... det er en del av gamet;) Lenke til kommentar
arlion Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 gleder meg veldig til dette, har vel spillt så og si hele serien, 7 er oppskrytt sier jeg! ...uansett før jeg virkkelig gleder meg til utgivelsen av 13, kan de se å få gitt ut 12 i europa alerede! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Cloud var badass i spillet, bitter og innesluttet. sammen med Sephiroth blir manndighets nivået høyere en Mr.T og Rambo med Bismark som håndvåpen. spent på å se hvordan square klarer dette. "sterke" kvinne figurer har en tendens til å gjøre meg oppgitt som lite annet, men gjør de jobbensin med en liten dose agressitivitet og bitterhet, kan det blir bra ^^ Endret 10. juni 2006 av Demogorgon Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Hei, vet dette er den gammel tråd men lurer på noe angående FF XIII. Bør jeg ha spillt noen andre spill i FF serien før jeg skaffer meg dette når det en gang kommer ut? Og kan noen kort forklare meg hva slags spill FF er osv.? Har hørt mye om FF, men aldri riktig orket og sette meg inn i det, men vurderer å prøve FF XIII for det ser ganske hefig ut Endret 8. september 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg