hah90 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Min første CD var Dr. Bombay - Rice & Curry "Calcutta (Taxi, Taxi, Taxi)" - Digget denne Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Local Hero - Mark Knopfler 1983. Kom altså året etter at CD-formatet ble introdusert. Stort tidligere tror jeg ikke det ble solgt CD'er i Norge. Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Min første cd var en kaptein Sabeltann cd.. Den var jo knall! Men hadde mange kasetter før det da Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Husker mine to første jaffal Første var: Etter ble jeg litt mer intressert i: Etterhvert (6-7klasse) var jeg überfan av: Etterhvert digget jeg (og digger fortsatt): Lenke til kommentar
Badering Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Dr. Bombay - Rice & Curry. O'yeah! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Green Day - Dookie Sparte lenge, og det var garantert det råeste jeg kunne betale for. Var også godt med en slik cd når alle vennene mine hørte på Thunderdoom o.l. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg fikk en Gustav Lorentzen-CD til jul for lenge sida, samtidig fikk søstra mi Absolut Music 15. Jeg var dypt misunnelig. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Første jeg kjøpte selv var vel Puff Daddy ft. Jimmy Page: Come with me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå