JohnMerrick Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Min første cd var The Wall av Pink Floyd, fikk den i julegave sammen med min første cd-spiller. Min første kassett var Kiss Killers, en samleplate av Kiss fra den tiden Kiss faktisk var litt kule... Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Min første CD var Absolute Music 21 Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hhmm...Min første cd var vel U2's Rattle & Hum Lenke til kommentar
ramones Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 min første cd var smurfehits 3 Lenke til kommentar
Lydfreak Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det måtte ha vært i '90, sammen med min første cd-spiller. De to albumene som ble kjøpt var AC/DC - '74 Jailbreak og Mötley Crüe - Shout at the devil... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Første cd'n var vel smurfehits 2 . Spillte den vel ca ei uka da min eldre bror ga meg Trang Fødsel, likte det mye bedre . Lenke til kommentar
sh- Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Iron Maiden - The Number Of The Beast. Har spilt den utrolig mange ganger siden da jeg fikk den Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Min første cd var Marshall Mathers LP av Eminem. Det er vell en av de beste cd`ne noen sinne spør du meg Hørt igjennom den sikker 1000 ganger Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Min første CD, er litt usikker men mener å huske at jeg fikk "Rock The Night" som er en samleskive av forskjellige band som Judas Priest, Europe, Alice Cooper, Warrant ++, første jeg fikk egentlig var en kassett, "Baton Rouge - Shake Your Soul" som jeg digger selv den dag i dag. Kassetten ble ødelagt og jeg glemte den, fant den senere på ett loppemarked til 30kr, på cd da. Anbefales sterkt, melodisk hard rock. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Min første CD var The Offspring - Smash. Hører fortsatt på den. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Min første cd var Mc Music 7 eller noe. veeeldig bra plate! hører på den enda Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Første må vell ha vært en eller annen Mc music, etter jeg begynte å intresere meg for musikk var vell Master of Puppets det første albumet jeg kjøpte Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Smurfehits 3 var vel den aller første CDen jeg kjøpte. Da jeg ble "frelst" var det Metallica - Master Of Puppets Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg fikk vel alltids "diverse artister" album som Absolute Music X i gave, men mitt første selvvalgte album var faktisk Daft Punk med Discovery. Storfornøyd Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 En Grieg-samling utgitt på billigselskapet Naxos. Senere kjøpte jeg også Vivaldi - De fire årstider + en jeg ikke husker verken komponist eller tittel på. Disse platene ble jeg ertet for, så jeg endte med å kaste dem.. Husker jeg kjøpte denne på danskebåten. Ble spilt halvt til døde, men jeg har den ennå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 En Grieg-samling utgitt på billigselskapet Naxos. Senere kjøpte jeg også Vivaldi - De fire årstider + en jeg ikke husker verken komponist eller tittel på. Disse platene ble jeg ertet for, så jeg endte med å kaste dem.. 7660000[/snapback] Også kasta du slike godbiter!?! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Min første cd var Anthrax - State of Euphoria Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nirvana - Nevermind i ...93-94? http://en.wikipedia.org/wiki/Nevermind Min CD-samling kan du telle på to hender, så at det var den første er nok det eneste verd nevne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Det var enten "Absolut Music 15" eller "No Doubt - Tragic Kingdom". Eventuelt "Hollywoods Greatest Hits". Men jeg var mer kasettfreak, helt opp til 98 - 99. edit: Jeg husker derimot veldig de godt de 2 første CDene og de 3 første singlene vi hadde. Det var "Most Wanted Rock" og "Absolute Music 12" som var CDene, og "Coolio - Gangsta's Paradise", "Ace of Base - All That She Wants" og "The B-52's - Meet the Flintstones". Endret 7. januar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå