Flygg Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 min første cd kjøpte jeg samtidig med husets første cd-spiller en gang tidlig på nittitallet. Det var Smurfehits 2, og det gremmes jeg ennå over... Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ah husker det som om det var i går Var michael jackson - Thriller Den ble spilt så mye at jeg måtte få ny pga riper Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Fikk min første cdspiller og cd til jul når jeg var 11 år. Cdn: Eternal - The Best. Ikke spør hva jeg tenkte på. Første etter at jeg ble musikkinteressert vet jeg faktisk ikke. Tror kanksje det var bofunk mcs, bare på grunn av freestyler. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Første cd'en min fikk jeg av min mor og søster: U2 - Rattle And Hum Det var stort Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 TNT - Firefly Kjøpte den da jeg var 7 eller 8 år tror jeg. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Ah husker det som om det var i går Var michael jackson - Thriller Den ble spilt så mye at jeg måtte få ny pga riper 6275099[/snapback] Samme her...men jeg tok godt vare på min og har den ennå. edit: Mener jeg fikk en eller annen beatles-cd ca samtidig, men kan ikke huske hvilken det var. Likte ikke akkurat den typen musikk da, og rotet vel bort det albumet ganske fort. Endret 9. juni 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Finner ikke noe bilde av den, men mener det var Absolute Music 8. Senere kjøpte jeg noen cd'er med klassisk musikk, Grieg og Vivaldi, tror jeg det var. Ja, jeg var et rart barn. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Guns N Roses - Appetite for Destruction. Hadde kassetten, og bytta den mot CDen med en stakkar som hadde fått den i gave, men ikke hadde CD-spiller ...noen år senere bytta jeg plata mot et par solbriller... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Første kassett var en Thin Lizzy kassett. Det er sikkert 16-17 år siden, så jeg er ikke kar om å huske hvilken det var. Første CD tror jeg var Rednex - Sex and Violins Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Første CDene var Absolute Music 10 og Mega Dance 3 Fikk begge av foreldrene min da jeg kjøpe min første CD-spiller. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 En CD som het "Tøffest ... Er det verdt det?" Jeg fikk den på en avslutning, og jeg kan ikke fatte hva en sjuåring skulle med en slik CD. Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Min første CD var en av disse tre, er ikke sikker på hvilken av dem: Smurfehits 1 Hits for Kids 1 Løvenes Konge soundtrack Syns synd på familien som måtte høre på de herlige cd'ene smurfehits og hits for kids Endret 9. juni 2006 av master air Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det var en Eric Clapton cd... Jeg var 5år eller noe fikk de av mamma og pappa Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Absolute Music 9...kjøpt på Shell i Karmsundsgata hehe, husker det som det var igår ja "...Nede på bunnen i det mørke hav" Endret 9. juni 2006 av NeoGeo Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Absolute Music 9 er den største av alle samleplater. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Første jeg kjøpte for egne penger: "Action TV Themes" med midi-lignende versjoner av MacGyver, Knight Rider, The X-Files m.m. Google kan ikke hjelpe meg med coveret, så sjansen er stor for at det var en høyst uoffisiell utgivelse med én mann og synthen sin. Aner ikke hvor det har blitt av den, men har fortsatt filene i digital form til skrekk og advarsel om å aldri kjøpe noe sånt igjen. Men gud, så kule de må ha vært da. 29,- eller noe sånt på Rimi i 1995, -96 eller i omegn. Lenke til kommentar
att404 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Løvenes konge Husker det som om det var i går. Mammaen min kom hjem en kveld, og sa at hun hadde en gave til meg, og det var en CD. Jeg lurte på hva jeg skulle gjøre med den, for jeg hadde jo ikke CD spiller på rommet, men det gjorde ikke noe, for jeg fikk det og xD *sukk* ..det var tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå