Joachim_F Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Her er demoen av Ship Simulator 2006, hvor du får prøve deg som sjøkaptein. Les mer Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har venta en stund på dette spillet. Laster ned nå, så skal jeg komme tilbake med en tilbakemelding når jeg har prøvd det. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Dårlig lyd, dårlig grafikk og dårlig modellert. Er heller ingen fysikkmotor og heller ingen bølger av noe slag. Triste saker >_< Kunne blitt så ufattelig bra men akk nei. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Flott at folk sier fra, så slipper vi andre å kaste bort tid. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Uhm, hva feilet AIen her da? Jeg kjørte og tutet lykkelig avgårde for så å bli kjørt inn i fra siden i maks hastighet fra en eller annen tullebåt og veltet på hodet. Den prøvde jo ikke å styre unna engang? Skal ikke dette være simulasjon? NPC-båtene kjører jo bare fra A til B uten noe mer... Yay! :S Endret 9. juni 2006 av Blib Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har nettopp testa litt, og er veldig skuffet. Elendig AI (De går bare fra A til B uten å tenke på hva som er i veien). Dårlig grafikk. Og spillet går dårlig i forhold til grafikken (12-15 fps). Fysikkmotoren er helt forferdelig. De som har lagd spillet har tydligvis ikke vært i nærheten av en båt engang. Lyden var forferdelig. Og hvor er litt bevegelse på sjøen? Hvor er bølger fra båtene? Dette var rett å slett et elendig spill. Hadde store forventninger til spillet, helt til nå. Virtual Sailor, Motorboat Simulator og Ports of Call 3D 1 og 2 er mye bedre. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 elendig, hadde forventet noe bra, men dette var skikkelig crap, og grafikken og fps derretter Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Skuffa, skal mye til for å lage dårligere spill en dette. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Var ikke mye simulasjon. reint arcade syns eg Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Eg synes det var kjekt. Skulle gått an å bruke gummibåten bakpå, for LITT meir fart. Brukte 20,5 min på demoen. Er jo mulig at spelet er bedre enn demoen, og at spelet blir patchet i nærmaste framtid. For meir simulering. Det kan jo skje at det blir laga eigne addons av fansen. Dessuten gir highscorefunksjonen litt konkurransepreg. Endret 12. juni 2006 av lavoll Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg sliter selv med FPS her. Den ligger som regel på 20-25 her på maks. Noen som har klart og komme over 30? Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Har 37-40, viss eg er inni båten. 20-25 ellers. 1024x768. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Når det er så dårlig tilbakemelding, så tror jeg jeg ikke gidder å prøve demoen engang. Men igjen, ingen kan si de har priset det noe dyrt heller, 90,- og du får spillet sendt hjem til deg. Ikke verst for et nytt spill Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har prøvd fullversjonene, hele spillet er crap. Alt er elendig. Prøvde å kjøre med Titanic, blei ufattelig lei. Nei, holder meg til Flight Simulator jeg! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Laster ned nå. Blir veldig skuffa hvis spillet er så dårlig som dere sier. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har prøvd det nå. Grafikken er ikke det beste jeg har sett, men grei nok. Helt ok spill. Går det ann å senke båtene? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Går ikke ann å synke / få skader. Eneste jeg har klart i fullversjonen er å havne opp-ned med speedbåten. Å kalle dette spillet for Simulator, er det samme som å kalle en 1hk moped for en 1000hk motorsykkel. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Har prøvd fullversjonen. Teit at det ikke går ann å synke. Har også merket at hvis du kjører på et skip setter båten du kjører seg fast. Ganske skuffende faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg