Gå til innhold

Star Wars: Pre-Cu er snart tilbake se her!

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Når åpnes Pre-Cu serverne?

7899677[/snapback]

Antakelig før April, men det er litt usikkert enda, fordi det kommer ann på hvor fort Devsa jobber.

7911894[/snapback]

Er ikke denne modden litt unødvendig ? Jeg mener skaden er jo gjort. Spillerbasen er jo forsvunnet. Tviler de vil komme tilbake under ledelse av noen andre spillere. Det er jo storyen man vil følge og den får man jo ikke her.

Men lurer på hva Lucasarts planlegger, skal de bare droppe Star Wars: Galaxies eller planlegger de noe nytt. Ville vært totalt hat om det aldri kommer noen Star Wars Online mer. 99% mener jo SWG var tidenes beste MMO omtrent.

Skjønner ikke hvorfor de ikke bare gjenopprettet gamle klassesystemet. De har jo innrømmet de tok feil.

Edit: Ser det er over 2500 aktive brukere på forumet dems. Skal teste Trialen for og se om miljøet virkelig er dødt eller ikke. Savner spillet så ufattelig mye. Er det stort miljø fortsatt så skal jeg gi det en sjanse igjen.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig de kunne prøve seg på et nytt MMO jeg. I og med at SWG nå til dags faktisk bare likner mer og mer WoW.

Pre-CU må jo være tidenes MMO og var genialt, men jeg tviler sterkt på at det kommer til å bli slik som det var. Og derfor mener jeg at LucasArts burde prøve seg på noe nytt innen MMO. Noe som kunne blitt er genialt MMORPG.

Lenke til kommentar

Skaden er kanskje gjort, men det ser ut til at vi kan gjøre noe med det. Ser ut som SWGemu bli bare stadig mer populært, og forhåpentligvis har vi tilbake den gode gamle communitien og spillet som vi har mistet. BTW vi hadde en stress test på fredag vi var max mennesker på IRC altså 500 og det var 278 mennesker rundt MO. Jeg tror absolutt alle hadde det gøy her selv bare med bare Master lightsaber, som profession. 5 andre fra guilden og meg hadde hvertfall det drit fett , og mange fikk tydligvis tilbake sin tilitten til SWGemu etter at Swgemu har brukt lang så tid osv... screenshot0105ij2.jpg

screenshot0084jg7.jpg

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Begge deler er mulig :) Men viss jeg ikke tar helt feil kan du jo bare laste ned trial av spillet da :)

7848688[/snapback]

hm..

Using the trial client is prohibited as it is a form of piracy. Any one that mentions, or aids in the use of the trial client on emu servers, will be permanently banned on all networks related to SWGEmu.

This is not up for discussion & debate.

(SWGEMU.COM)

Betyr ikke det at, å leste ned trail klienten for å spille SWGemu, er mot reglene deres?

Litt synd hvis ja, ettersom jeg sliter litt med å finne en brukbar pakke å kjøpe, du vet - det er et relativt gammelt spill...

Lenke til kommentar
Begge deler er mulig :) Men viss jeg ikke tar helt feil kan du jo bare laste ned trial av spillet da :)

7848688[/snapback]

hm..

Using the trial client is prohibited as it is a form of piracy. Any one that mentions, or aids in the use of the trial client on emu servers, will be permanently banned on all networks related to SWGEmu.

This is not up for discussion & debate.

(SWGEMU.COM)

Betyr ikke det at, å leste ned trail klienten for å spille SWGemu, er mot reglene deres?

Litt synd hvis ja, ettersom jeg sliter litt med å finne en brukbar pakke å kjøpe, du vet - det er et relativt gammelt spill...

7985120[/snapback]

Jeg har egentlig lov til å se at du kan laste ned fra piratbay, men det går :p

Uansett, når emuen er ferdig vil devsa som lagde swgemu lage contents til spillet. Som capital ships osv... Om disse nye "patchene" kommer på serverne bestemmer nok communitien og ikke bare en enkel person :)

Er over 30 moddere til SWGemulatoren så disse folka vil jobbe fortere en SOE gjør selv om swgemu moddere bruker fritid på dette.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar

Btw, etter det jeg vet er emuen lovlig uansett så bryr SOE seg lite om det.

John Smedley (President of Sony Online Entertaiment): "Quick rumor control -

No, there is no PRE-NGE coming out. As for the conversation with the SWG Emu guys.. what I can say is that we encouraged LucasArts not to throw the book at these guys. In theory, as long as it's not being charged for we don't have any big issue with SWGEmu. In fact, as I've said repeatedly in the past.. if it's any good, we'll happily offer them jobs!

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Btw etter det jeg vet er emuen lovlig uansett så bryr SOE seg lite om det.

John Smedley (President of Sony Online Entertaiment): "Quick rumor control -

No, there is no PRE-NGE coming out. As for the conversation with the SWG Emu guys.. what I can say is that we encouraged LucasArts not to throw the book at these guys. In theory, as long as it's not being charged for we don't have any big issue with SWGEmu. In fact, as I've said repeatedly in the past.. if it's any good, we'll happily offer them jobs!

7993967[/snapback]

QFE :D fan mæ bra lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...