Amored Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 vendors og sånn er visst aktive nå Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Her skulle nok de siste Swgemu nyhetene være http://www.swgcov.com/forum/viewforum.php?f=2 Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Flere news på swgemu.com Dem har bynt me core 3 å har ellers ordna alt. E ute før april Lenke til kommentar
Smallest Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 oooh kjekke saker assa...håper dette blir bra Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Blir man og kunne spill uten å kjøpe spillet eller betale mneds avgift pådisse Pre-Cu Serverne? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Ingen måneds avgift, hittil må du kjøpe selve spillet for å kjøre det. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det er ingen månedsavgifter som lubben sir, men man burde donere litt cash for å holde servern oppe. Uten donasjoner blir det ingen server, ingen server, ingen som kan spille. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 er det bare å kjøpe i butikken eller må jeg bestille å nettet for og spille gratis pre-cu Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Begge deler er mulig Men viss jeg ikke tar helt feil kan du jo bare laste ned trial av spillet da Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 er det nok og bare laste ned trialen for og spill pre-cu til evig tid Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 er det nok og bare laste ned trialen for og spill pre-cu til evig tid 7850693[/snapback] ville nokk tro at det er en mulighet ja Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er ekspansjonene kompatible med pre-cu Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 JtL er det vil jeg tro. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jump to the lightspeed vill absolutt virke. De 2 seneste vil ikke funke fordi de er bygd med en annen code. Endret 2. februar 2007 av Lubben Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Damn. Så igjennom en haug med gamle bilder fra SWG nå. Minnene strømmer på. Det jeg igrunn savner i et MMO er at man har så mange valg når det kommer til klær og innredning av hus. Se i WoW for eksempel. Man må jo omtrent ha et komplett sett for at det skal se bra ut, mens i SWG så kan man ha sin egen fine stil. *savne* Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg håper enda det kommer en SWG2 basert på pre-cu. Jeg liker ikke mod-en av den grunn spillet kommer til å være statisk, ikke nye ting i klient, ikke bugfix på klient mv. Håper noen kjøper konseptet fra soe og gjør noe bra ut av det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Enig med deg, allyse. Jeg venter på Age of Conan nå, men om SWG hadde kommet tilbake med et par forbedringer så hadde jeg nok gått tilbake til SWG. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hva skjer med SWGemu nå? Halvparten av linkene er døde. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 www.Swgemu.com er fortsatt oppe å går Akiro Men rart at www.euro-chimaera.com sida er nede da... Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Når åpnes Pre-Cu serverne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå