Gå til innhold

Star Wars: Pre-Cu er snart tilbake se her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg elsket SWG preCU, men la det på hylla for evig ett par mnd. etter at CU kom. Hvis de får dette opp og gå, noe det ser ut som, så er det nesten som en gave fra oven, o'stor lykke osv. hehe. Er faktisk villig til å betale en liten slant for å få tilbake SWG som det en gang var. SOE be damned for destroying it.

7488918[/snapback]

 

sjekk ut SWGCOV, vi er en likten gjeng som spillte swg i gode gammle dager.. og kommer til å spille det igjen.

 

og ja.. NÅR de får opp en ferdig versjon så skal jeg nokk donere litt peng til de.. har nokk fortjent litt da.

Lenke til kommentar
Nei, det er det absolutt ikke. Det er ikke gøy. Det er direkte kjedelig, gutten min.

7492584[/snapback]

 

Og når spilte du sist?

7492629[/snapback]

Ca 1 måned siden. Jeg tviler sterkt på at de omgjort spillet til noe vidunderlig i løpet av den korte perioden.

Endret av Soth
Lenke til kommentar
Du startet for 1 år siden, Amored. Du har ikke opplevd SWG pre-Cu. (Tror jeg)

7495497[/snapback]

 

Nei, har ikke det. Sier ikke at Pre-CU er dårlig eller noe. Jeg mener bare spillet er bra nok som det er nå. Jeg opplevde jo CU, og likte det, men synes spillet er litt bedre nå. Ikke kall meg noob eller noe slik bare fordi jeg har en personlig mening. Jeg skulle gjerne prøve pre-cu, men jeg fornøyd med spillet som det er.

Ya feel me?

 

EDIT: Jeg er med guilden TRM, for de som evt. har hørt om den, så jeg hører ofte mye bra om Pre-CU :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Du startet for 1 år siden, Amored. Du har ikke opplevd SWG pre-Cu. (Tror jeg)

7495497[/snapback]

 

Nei, har ikke det. Sier ikke at Pre-CU er dårlig eller noe. Jeg mener bare spillet er bra nok som det er nå. Jeg opplevde jo CU, og likte det, men synes spillet er litt bedre nå. Ikke kall meg noob eller noe slik bare fordi jeg har en personlig mening. Jeg skulle gjerne prøve pre-cu, men jeg fornøyd med spillet som det er.

Ya feel me?

 

EDIT: Jeg er med guilden TRM, for de som evt. har hørt om den, så jeg hører ofte mye bra om Pre-CU :)

7496394[/snapback]

 

sorry mate.. du vet ikke hva swg er vist du ikke spillte pre cu :hmm:

Lenke til kommentar
Du startet for 1 år siden, Amored. Du har ikke opplevd SWG pre-Cu. (Tror jeg)

7495497[/snapback]

 

Nei, har ikke det. Sier ikke at Pre-CU er dårlig eller noe. Jeg mener bare spillet er bra nok som det er nå. Jeg opplevde jo CU, og likte det, men synes spillet er litt bedre nå. Ikke kall meg noob eller noe slik bare fordi jeg har en personlig mening. Jeg skulle gjerne prøve pre-cu, men jeg fornøyd med spillet som det er.

Ya feel me?

 

EDIT: Jeg er med guilden TRM, for de som evt. har hørt om den, så jeg hører ofte mye bra om Pre-CU :)

7496394[/snapback]

 

sorry mate.. du vet ikke hva swg er vist du ikke spillte pre cu :hmm:

7497941[/snapback]

 

Det må være en av de dummeste påstandene jeg har hørt. SWG er SWG. Samme spillet, men andre funksjoner... Synd folk må være så jævla firkanta.

Lenke til kommentar
Du startet for 1 år siden, Amored. Du har ikke opplevd SWG pre-Cu. (Tror jeg)

7495497[/snapback]

 

Nei, har ikke det. Sier ikke at Pre-CU er dårlig eller noe. Jeg mener bare spillet er bra nok som det er nå. Jeg opplevde jo CU, og likte det, men synes spillet er litt bedre nå. Ikke kall meg noob eller noe slik bare fordi jeg har en personlig mening. Jeg skulle gjerne prøve pre-cu, men jeg fornøyd med spillet som det er.

Ya feel me?

 

EDIT: Jeg er med guilden TRM, for de som evt. har hørt om den, så jeg hører ofte mye bra om Pre-CU :)

7496394[/snapback]

 

sorry mate.. du vet ikke hva swg er vist du ikke spillte pre cu :hmm:

7497941[/snapback]

 

Det må være en av de dummeste påstandene jeg har hørt. SWG er SWG. Samme spillet, men andre funksjoner... Synd folk må være så jævla firkanta.

7497989[/snapback]

 

Så feil kan man ta, testa såkalte NGE for ikke så lenge siden hos en kamerat som ville prøve det og det er nå så langt i fra det SWG en gang var at jeg kjente ikke spillet igjen i det heletatt. Greit nok, grafikken, figurene osv. er vel stortsett like, men spillet i seg selv er no helt annet og kan ikke sammenlignes.

 

Jeg har aldri før sett noe i nærheten av den ødeleggelsen av ett MMO som det SOE har prestert med SWG. De har tatt en flott spill og laget hva jeg etter min mening vil kalle en barnehage utgave av det. :no:

Lenke til kommentar
Du startet for 1 år siden, Amored. Du har ikke opplevd SWG pre-Cu. (Tror jeg)

7495497[/snapback]

 

Nei, har ikke det. Sier ikke at Pre-CU er dårlig eller noe. Jeg mener bare spillet er bra nok som det er nå. Jeg opplevde jo CU, og likte det, men synes spillet er litt bedre nå. Ikke kall meg noob eller noe slik bare fordi jeg har en personlig mening. Jeg skulle gjerne prøve pre-cu, men jeg fornøyd med spillet som det er.

Ya feel me?

 

EDIT: Jeg er med guilden TRM, for de som evt. har hørt om den, så jeg hører ofte mye bra om Pre-CU :)

7496394[/snapback]

 

sorry mate.. du vet ikke hva swg er vist du ikke spillte pre cu :hmm:

7497941[/snapback]

 

Det må være en av de dummeste påstandene jeg har hørt. SWG er SWG. Samme spillet, men andre funksjoner... Synd folk må være så jævla firkanta.

7497989[/snapback]

 

Så feil kan man ta, testa såkalte NGE for ikke så lenge siden hos en kamerat som ville prøve det og det er nå så langt i fra det SWG en gang var at jeg kjente ikke spillet igjen i det heletatt. Greit nok, grafikken, figurene osv. er vel stortsett like, men spillet i seg selv er no helt annet og kan ikke sammenlignes.

 

Jeg har aldri før sett noe i nærheten av den ødeleggelsen av ett MMO som det SOE har prestert med SWG. De har tatt en flott spill og laget hva jeg etter min mening vil kalle en barnehage utgave av det. :no:

7498441[/snapback]

 

Jeg vet godt at det ikke er i nærheten av hva det var, men spillet er fortsatt kult. Jeg synes i alle fall det. Og hvis dere er nødt til å mene at jeg er idiot som synes det, må dere se til å skaffe en hjernekrymper...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...