Gå til innhold

Star Wars: Pre-Cu er snart tilbake se her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper og tror på SWGEMU, men jag har en frykt. Når dette er ferdig, er jeg redd for at for mange starter opp en server. Dette vil da føre til at spillerene blir for spredt og at det blir få spillere på hver server.  :ermm:

 

Best var om det ble kun satt opp et par severe.

 

Vel, kanskje er denne ubegrunnet. :hmm:

7320392[/snapback]

Tror ikke det blir no fare, der det er mest folk på vil det kommet enda fler på og de som er nokså tomme vil bli fjernet, siden det er ingen der.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Siden SWG blir bare på private servere fremover så blir det ingen månedsavgifter?

Og er det mulig og laste ned klienten gratis? Så jeg kan spille uten å betale ett rødt øre?

7358139[/snapback]

 

Ja, det er korrekt. Dog jeg er interessert i litt større servere hvor det er mange spillere. Ikke en server med 14 deltakere. For min personlige del (og jeg håper for din også) så vil betale noen kroner i måneden for å spille på en server som funker bra.

Lenke til kommentar
Håper de fleste samler seg på et par servere. For eksempel nye Euro-Chimaera ser solid og profesjonell ut, og vil forhåpentligvis tiltrekke seg folk når de setter ut en public server.

7360615[/snapback]

 

 

Enig :)

 

Vess nån har lyst til å henge me gamle skandinaviske veterana pre game så kan dokker komme it :)Swgcov

Lenke til kommentar

Har begynt å spille swg igjen, og må si det faktisk er veldig gøy.

Spillet er et helt annet enn hva det var, og ja noen veteraner er snurt og ble snurt, men jeg syns ikke spillet er noe dårlig slik det er idag.

Skulle bare vært flere som spilte selv om at jeg merker at flere folk spiller nå enn for 6-7 måneder siden.

 

Så gi opp dette pre-cu tullet og test spillet på nytt, glem hvordan det var før og prøv å nyt det slik det er nå(får vel hodet kappet av pågrunn av denne setningen men :p)

 

Uansett er godt å se at dette pre-cu prosjektet endelig blir til virkelighet, har planer om å teste det.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Har begynt å spille swg igjen, og må si det faktisk er veldig gøy.

Spillet er et helt annet enn hva det var, og ja noen veteraner er snurt og ble snurt, men jeg syns ikke spillet er noe dårlig slik det er idag.

Skulle bare vært flere som spilte selv om at jeg merker at flere folk spiller nå enn for 6-7 måneder siden.

 

Så gi opp dette pre-cu tullet og test spillet på nytt, glem hvordan det var før og prøv å nyt det slik det er nå(får vel hodet kappet av pågrunn av denne setningen men :p)

 

Uansett er godt å se at dette pre-cu prosjektet endelig blir til virkelighet, har planer om å teste det.

7397782[/snapback]

 

kan jeg være swordsman? nei

kan jeg være doctor? nei

kan jeg lage min egen template som veldig få andre har, akorat slik jeg vil? nei

kan jeg lage alt når jeg først velger crafting? nei, mye recipies er drop no som selgest til "morro" priser (99999999999999999999999,9999 credits)

kan jeg slåss OG crafte uten å måtte "re-specce"? nei

 

hyggelig at du trivest i swg.. unner deg det. men oss veteraner kommer ALDRI tilbake til det dere kaller swg. aldri før har verden sett et så bra spill bli revet i filler.

 

gler meg som en unge til PreCU kommer. og om jeg må vente et halvt år på det så er det verdt det.

 

det som er rart er at SOE ikke åpner noen PreCU servers. de har kommet til å blitt full løpet av ei uke. skulle kostet 60-100kr mnd får at de vedlikeholder serverene.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt account kjørende, men dette er problemet med NGE fra mitt syns punkt ;)

Eneste grunnen jeg er der, er for å hilse på ingame vennene mine der.

 

1. All dungeons er for lette

2. Alle NPC'ene er for svake. Jeg kan lett banke 2-3 krayts dragon uten hjelp.

3. Jeg har gjort alle contentsa så jeg har ikke noen quest jeg kan gjøre =(

4. Det er dødskjedlig å starte en character, pågrunn av at du forca til å ta legacy quest

5. Professiona har for lite varierte skills

6. Spillet er mer bugga nå en noen gang

7. FPS is MMORGP spill funker bare ikke. Det er jo 1 sec med delay.

8. Craftere lager dårligere våpen en vanlig drops.

9. Ting går ikke decay

10. Det er ingenting som rare som man kan får tak i utenom Lavacrystal, men jeg er ikke jedi så det hjelper meg lite.

11. Det er en clonearmy av Bobba-fett

12. Kjøretøya kjører for fort, så umulig targete kjøretøy nesten ,og verdene har blitt så små pågrunn av Instant travel og raskere vechiles.

13. Jeg kan ikke bytte profession sånn uten videre

14. Det er så sykt mange som er ebay freaks og kjøper alle de gode tinga derfra så de har like mange ting som en veteran eller de kjøper SWG credits for real money og skaffer seg alt.

15. PVP suger... Pågrunn av FPS som jeg sa og fordi alt skjer i Restuss. Det er ikke noe særlig av den gode gammledagse GCW fighten.

16. Når man tar BH mission er 50% sjangse for at fienden befinner seg i Restuss og da blir du slaktet med engang. Så du får ikke drept bountien din.

17. Det er så mange drittunger der.

18. Det er så få folk der.

19. Det er mange ghost cities som burde ha vært fjerna. Fordi det er max 10 shuttler pr. planet. Når jeg bygger en by på en eller annen planet så kan jeg ikke jeg bygge shuttle. Fordi det er ikke plass til flere shuttle på planeten. Så ser jeg på kartet hvor det er shuttles, Oi det 7 ghost cities som har shuttle som aldri blir brukt og 3 shuttles som er i bruk( O_o)

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt account kjørende, men dette er problemet med NGE fra mitt syns punkt ;)

Eneste grunnen jeg er der, er for å hilse på ingame vennene mine der.

 

1. All dungeons er for lette

2. Alle NPC'ene er for svake. Jeg kan lett banke 2-3 krayts dragon uten hjelp.

3. Jeg har gjort alle contentsa så jeg har ikke noen quest jeg kan gjøre =(

4. Det er dødskjedlig å starte en character, pågrunn av at du forca til å ta legacy quest

5. Professiona har for lite varierte skills

6. Spillet er mer bugga nå en noen gang

7. FPS is MMORGP spill funker bare ikke. Det er jo 1 sec med delay.

8. Craftere lager dårligere våpen en vanlig drops.

9. Ting går ikke decay

10. Det er ingenting som rare som man kan får tak i utenom Lavacrystal, men jeg er ikke jedi så det hjelper meg lite.

11. Det er en clonearmy av Bobba-fett

12. Kjøretøya kjører for fort, så umulig targete kjøretøy nesten ,og verdene har blitt så små pågrunn av Instant travel og raskere vechiles.

13. Jeg kan ikke bytte profession sånn uten videre

14. Det er så sykt mange som er ebay freaks og kjøper alle de gode tinga derfra så de har like mange ting som en veteran eller de kjøper SWG credits for real money og skaffer seg alt.

15. PVP suger... Pågrunn av FPS som jeg sa og fordi alt skjer i Restuss. Det er ikke noe særlig av den gode gammledagse GCW fighten.

16. Når man tar BH mission er 50% sjangse for at fienden befinner seg i Restuss og da blir du slaktet med engang. Så du får ikke drept bountien din.

17. Det er så mange drittunger der.

18. Det er så få folk der.

7402377[/snapback]

Jeg er absolutt enig i alt det der, skjønner ikke hvorfor SOE ikke innser hva de gjør. Det eneste som er kult å ha i spillet nå er veteran ting som man aldri får tak i mer utenom å kjøpe dem for mange mill creds.

Lenke til kommentar

Gleder meg til dette blir ferdig, dog syntes enda SOE skulle utvikla den gamle versjonen i sin egen branch. Jeg er ikke noe for SOE, men syntes enda det er mer sikkerhet i det. Huske å drifte en server med f.eks 2000 spillere vil ta mye resurser og bandwidth. Ikke noe som en frivillig person kan betale for selv.

Lenke til kommentar
...

 

Kan noen fortelle meg hvordan leveling i pre-cu virker i forhold til WoW?

Er det Raskere? Tregere? Gøyere?

7421401[/snapback]

Det er ingen levels i Pre-Cu. Alt består av forskjellige skills og ferdigheter du får igjennom din profession. Meh, bare vent å se.

Endret av Soth
Lenke til kommentar

I stedet for levels får du forskjellige typer Experience Points, som du igjen kan bruke på å kjøpe høyere grader av ferdighetene dine.

 

For å hindre at man kan gjøre absolutt alt når man har nok erfaringspoeng, har man et visst antall Skill Points man kan bruke. Grader har forskjellige kostnader både når det gjelder Experience og Skill Points.

 

Se http://swgcb.galaxiesreborn.com/swg-cb.php hvis du vil vite hvordan skill-treet så ut pre-CU.

 

edit: oshit. 600 posts. :love:

Endret av Xeenon_
Lenke til kommentar

Grats on 600 posts^^

 

og vist du holder på med f.eks swordsman men ikke likte det så er det bare å velge vekk swordsman og finne noe anna du har trua på. du kan prøve alt du vil så mange ganger du vil.. så lenge du har tid og en symbolsk sum med penger.

 

det er det som er så bra i forhold til andre spill (f.eks WoW og Eq2). er du lei av warrior f.eks, så må du lage en ny char og starte på nytt. men i swg så velger du bare vekk det du ikke liker og beholde resten.

Lenke til kommentar

Jeg elsket SWG preCU, men la det på hylla for evig ett par mnd. etter at CU kom. Hvis de får dette opp og gå, noe det ser ut som, så er det nesten som en gave fra oven, o'stor lykke osv. hehe. Er faktisk villig til å betale en liten slant for å få tilbake SWG som det en gang var. SOE be damned for destroying it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...