Gå til innhold

Star Wars: Pre-Cu er snart tilbake se her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var i sin tid medlem av en BH-guild, noe som virkelig var moro. Savner skikkelig en god guildhunt........

6511442[/snapback]

Jeg var også medlem av en pure BH guild.

<BHA> På Eclipse (Bounty Hunter Alliance)

Det var tider det :D

6516070[/snapback]

Var med i BHA på Europe-Chimera jeg....... :cool:

Lenke til kommentar

ok har finni det som ser ut som de 2 beste serverne, (alle kan logge inn og spille allerede nå, men det er ikke stort å gjøre

den som har best maskinvare, og jeg får 21ping på serveren er http://ahazi.navids.com

den som har flest medlemmer er

www.pureswg.com

jeg skal prøve begge, den ene fordi ahazi eier alt annet, og syk bra ping

den andre for den ser ut til å ha flest brukere.

EDIT: btw, jeg tror alle serverne hadde en BHA guild, ahazi og bria hadde ihvertfall og

Endret av JediMindTriks
Lenke til kommentar

ser bra ut detta:) hadde klær og hår i går men mistet dem etter siste oppdatering:)

jeg spillpte på radiant og hadde navn jonna. Jeg blir gjerne med i ennorsk guild.

uten om det så er det forespørsel etter gamle combatlogger inne på forum.swgemu.com ta en titt i forumet dems og se om du kansje har noe av det som dem trenger for a tutviklingen kansje går enda fortere.

TKM/DOC:) BH/MCM/PISTOLER0003:) Jedi LS4444 DEF4440 ENCH3404 POWERS0400 HEAL3000:) merklig jedi template men det var drit kult å spille med, eneste downer var litt lite force og fikk fikk liksom ikke gjort det helt ferdig før NGE.

Lenke til kommentar

OK, fikk en gigant oppdatering. Lucasarts har kontaktet SWGEMU teamet, og skal holde en konferanse mellom dem, de skal vist snakke om å kanskje hoste PRE-CU på offisielle Lucasarts servere.

Quate fra IRC

<lilbro> <Chii> Well to put it all in a compact way... Anzel made it so we can delete stuff and the devs have a converence call tomorrow with SOE and LA

<lilbro> <Chii> We can summon weapons, just not use them yet -_-

<lilbro> <Chii> That will be tomorrow if they dont kill the project or buy Ultyma or the other people of the team off to join them

<lilbro> <Chii> I hope at least -_-

<lilbro> <lilbro> lol chii are u seroius?

<lilbro> <Anzel> Yes, she is

<lilbro> <Chii> I have no reason to lie

<Anzel> Our meeting is at 4:30pm CDT

<Synric> how did they contact u?

<lilbro> will the community get updates on what happens after it happens?

<Anzel> First by email

<Anzel> Then by phone

<Mysta> i mentioend it to TH yesterday

<Anzel> Of course you will get updates

<Anzel> You did mysta?

<Anzel> What did TH say?

<lilbro> thanks anzel

<Synric> can u forward a copy of the email? me wants to read it

<lilbro> kinda nervous about this now. :S

<Mysta> 8:47pm (TH) I think its a noble effort

<Mysta> 8:47pm (TH) but folks are dramatically underestimating the technical challenges

<Anzel> Really?

<Mysta> Yes

and

<Anzel> It sounded like they want us to host the emu on an LA server

<Anzel> Or at least host the files

<Anzel> When I talked to the guy he said he was under a lot of pressure to put out a statement

and this

<Anzel> How big of a slap in the face to SOE would it be though if LA hosts our EMU on their servers?

<Anzel> I spoke to the Lucas Arts General Council for about 30 minutes

<Anzel> He asked to provide our contact information

<Anzel> He didn't tell me that SOE would be included

<Anzel> Unless the guys have since heard otherwise

Make of it what you will :)

altså ikveld 24.00 (28-07-2006) får vi mer info, dessuten har SWGEMU lagt ut 2 polls ang Pre-CU

de kan du finne her. (alle burde vote) dette kan være veldig viktig

http://forums.swgemu.com/viewforum.php?f=6

og alle som vil holde seg oppdatert kan joine swgemu irc kanalen, på

irc.idlemonkeys.net

#swg

DETTE ER NÅ!! NAU!!

Endret av JediMindTriks
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Uff.. glemte dette forumet. Men ja Soth jeg lagde filmen... The good times. Btw den på youtube.com har høyere kvalitet på bildene selv om de er nokså dårlig. Sangen som du lurte på står selvfølgelig i rulleteksten :p Er egentlig ikke lov til å bruke musikk i private filmer når det ikke står hvilken sanger du har brukt. Det er Moby Bittersweet symphony jeg bruker i selve filmen :)

Filmen/Slideshow kan ses her

Hvis det blir noe ordentlig SWGemu skal jeg recreate CoV Rebel guild så klart på SWGemu Chimarea :) Chimarea vil nok bli den største servern også.

http://forums.euro-chimaera.com/index.php? er my større en en PureSwg.com :love:

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Uff.. glemte dette forumet. Men ja Soth jeg lagde filmen... The good times. Btw den på youtube.com har høyere kvalitet på bildene selv om de er nokså dårlig. Sangen som du lurte på står selvfølgelig i rulleteksten :p Er egentlig ikke lov til å bruke musikk i private filmer når det ikke står hvilken sanger du har brukt. Det er Moby Bittersweet symphony jeg bruker i selve filmen :) 

Filmen/Slideshow kan ses her

Hvis det blir noe ordentlig SWGemu skal jeg recreate CoV Rebel guild så klart på SWGemu Chimarea :) Chimarea vil nok bli den største servern også.

http://forums.euro-chimaera.com/index.php? er my større en en PureSwg.com  :love:

6725087[/snapback]

sant d lubben ;) CoV va en bra guild helt til jeg oppførte meg som en idiot (pengekrise og litt av hvert ^^):p

Lenke til kommentar
Bare lurer på en ting: Er det månedsavgift på SWG?

6275828[/snapback]

tilbake til tråden, holdt på grine når jeg så de bildene der,

det spillet var bare helt genialt!

6285668[/snapback]

ja det KAN bli genialt som det en gang var.. for oss som spillte SWG flere år så vet vi godt hvordan det gikk med det spillet.. men det kan no hende at jeg tar meg en tur tilbake til swg no ja.. hadde vært best om det hadde kommet ut uten jedi spør du meg^^

Lenke til kommentar
Håper virkerlig de får dette opp å gå skikkelig, savner virkelig SWG pre-cu. Var i sin tid medlem av CoV på Euro-Chimera serveren. Er helt klart med i en norsk guild når den tid kommer  :)

Noen andre som likte å spille Ranger her?? Savner virkelig den klassen jeg, eller ihvertfall deler av den ;)

6291223[/snapback]

wooot... samme her.. jeg var mysticon the doctor :D

Lenke til kommentar

er litt skeptisk på det med private servers ja.. må si at jeg hadde følt meg mye mer trygg på en server som SOE har oppe..

hvordan vet jeg at den persjonen som sitter med serveren ikke vil leike konge en dag, eller blir lei av hele spillet og stopper av hele serveren..

no vet jeg riktig nokk ikke så mye om SWG-Emu, men etter det jeg har lest her føles det rett og slett utrykt.

Lenke til kommentar
er litt skeptisk på det med private servers ja.. må si at jeg hadde følt meg mye mer trygg på en server som SOE har oppe..

hvordan vet jeg at den persjonen som sitter med serveren ikke vil leike konge en dag, eller blir lei av hele spillet og stopper av hele serveren..

no vet jeg riktig nokk ikke så mye om SWG-Emu, men etter det jeg har lest her føles det rett og slett utrykt.

6746974[/snapback]

Hei, hei mysti :) Markus' her :p

Enig med det du sier, men tror det vil alltid være noen som kan "ta over" når en er blitt lei. Også er det jo gratis, så man føler ikke presset med at man må spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...