Avean Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Selv om jeg lengter tilbake til pre-cu så er det ikke SOE som gjør dette og man vil ikke se nyere oppdateringer som vi er vant til. Dessuten kan dette lett misbrukes av de som styrer serverne og 0 bugfixing sikkert. Om jeg vil spille ett mmorpg på private servere ? NOPE ! Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Selv om jeg lengter tilbake til pre-cu så er det ikke SOE som gjør dette og man vil ikke se nyere oppdateringer som vi er vant til. Dessuten kan dette lett misbrukes av de som styrer serverne og 0 bugfixing sikkert. Om jeg vil spille ett mmorpg på private servere ? NOPE ! 6296702[/snapback] jeg tror du har misforstått hvordan sånne ting fungerer de skal gå open source, og ALLE som vil kan modde swg som de vil, og du må huske at mange kommer til å sette opp servere, og ja noen av de kommer sikkert til å gi seg selv litt unfair advantage, men mange kommer til å sette opp rettferdige servere. så open source = mange mange som kan enkel programmering kan fikse bugs, derretter sende inn fixene til godkjenning av swgemu gutta, også kommer det inn i den uofisielle ofisielle emulatoren altså emuen kommer til å være myemye mer bug fri enn det originale spillet. jeg har sett dette bli gjort på noen spill som faktisk er mindre kjente enn SWG Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 når er det snakk om at det vil bli mulig å få testet dette? savner swg litt, men så slutta jeg jo og å spille før de fucka det opp... Lenke til kommentar
Soth Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ingen release dato er satt på SWG-Emu. Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Så vi slipper månedsavgift på SWG nå?, hvis det er det så skal jeg teste spille igjen. Har spille liggende i hylla fra da spille kom ut. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det er ingen månedsavgift på SWG-Emu, nei. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Neste år en gang? Må slutte med WoW snart Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 da er det ihvertfall kommet i OpenSource, så alle som vil kan gå rundt i verden, er ikke mye der, men det er bedre enn å vente på emuen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Hvordan kan man gå rundt i verdene og slik da? Altså, er det sånn at man kan spille det uten internett? Skjønner ikke dette helt jeg. Endret 11. juli 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvordan kan man gå rundt i verdene og slik da? Altså, er det sånn at man kan spille det uten internett? Skjønner ikke dette helt jeg. 6474721[/snapback] ja man kan det , jeg har satt opp egen server og går rundt der allerede, litt kjedelig nå, siden du ikke kan gjøre no spesielt, bortsett fra å gå rundt i star wars verden., tenker om en måneds tid er alt klart Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Dette skal jeg absolutt være med på! Jeg spilte en TKA/BH, verste sort. Det var så mange som hata meg, jeg switcha mellom å være Rebel og imperial alt etter hvilken side targetet mitt var på, slik at jeg lettere kunne komme innpå dem. En skikkelig sleiping med andre ord. Men som sagt, jeg vil absolutt bli med i en norsk guild, savner dette spillet så enormt! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvordan kan man gå rundt i verdene og slik da? Altså, er det sånn at man kan spille det uten internett? Skjønner ikke dette helt jeg. 6474721[/snapback] ja man kan det , jeg har satt opp egen server og går rundt der allerede, litt kjedelig nå, siden du ikke kan gjøre no spesielt, bortsett fra å gå rundt i star wars verden., tenker om en måneds tid er alt klart 6484604[/snapback] Hvordan setter man opp egen server da? Er det ikke dyr osv rundt om i verden da eller? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Det er blitt sagt at SWG-Emu kommer ut med en beta verson innen ca. 3 mnd Glad det ikke er månedsavgift Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Det er blitt sagt at SWG-Emu kommer ut med en beta verson innen ca. 3 mnd Glad det ikke er månedsavgift 6502050[/snapback] Gleder meg som et barn. Tror jeg skal være Defense stacker, var alltid missunelig på de Eller kanskje jeg skal være Rifleman? Hva skal dere andre være? Lenke til kommentar
Soth Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg tar nok opp min gamle profession Fencer og Doctor, i nostalgiens navn. Nah, vi får se, blir vel en blanding av Fencer og Teras Kasi... eller... greier ikke å bestemme meg, nei. Jaja vi får se som sagt, gleder meg stort uansett. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hehe, jeg elsket det Jeg var Swordsman og Combat medic. For ikke så lenge siden la jeg ut en liknende post. Her. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg skal gå for Carbineer / Ranger. Lenke til kommentar
bte Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Husker jeg var Master TKA / Doctor.. Var mange sinte rebels Eneste som klarte ta meg ned var vel en Master BH/Pistoleer. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Da var jeg en tur innom SWG-Emu igår. Det er langt ifra ferdig, men vi er i gang. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 har vurdert flere kombinasjoner jeg BH / CM, CM/Pistoleer, Ranger/Rifleman, BH4xx4/Pistoleer og noe CM (tror jeg:)) Som sagt så er dette noe som er veldig etterlengtet. Håper bare dette blir bra, og att serverene som blir satt opp blir godt befolket, men regner ikke det blir noe stort problem. Regner med att når denne går "live" er det kroken på døra for SWG:NGE. Var i sin tid medlem av en BH-guild, noe som virkelig var moro. Savner skikkelig en god guildhunt........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå