Epleskrell Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det hadde virkelig noen geniale aspekter jeg virkelig skulle ønske de kunne beholde. Det og sette sammen en klasse, som bestod av fler klasser.. (ultimat PVE god pvp var fks swordmaster med litt TKA den klassen med stun baton og noe defences ifra pikeman). I tillegg mener jeg Craftinga var en av de sterkeste crafting systemene i noen spill jeg har sett. Måten hvordan det virkelig ble et "yrke" hvor man ansatte "resource gatherers" for og få rikelig med de beste materialene. Hvordan vendorene funka, og hvordan man kunne bruke loot for og enhance det man lagde. Husker jeg hadde en liste på nesten 50 personer som forsynte meg med resources og fant nye typer resources. Det var skikkelig organisert.. Morsomt med architect weaponsmith..! Synes det var helt enestående for min del.. Liker ikke greia med å lete opp hver og en del ifra random loots. Det er kanskje litt for lite jordnært. Håper det kommer et neste generasjon mmorgp som kan ha noe slikt.. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 PRE-NGE/CU ftw! .. *Henger på swgemu.com for tida* Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er emulatoren spillbar, og i så fall, hvilken emu server er det folk på? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 det er nok bare en server som har de nyeste oppdateringene for øyeblikket og det er swgemu.com sin. Det er guide inne på siden dems, på hvordan du kobler opp mot servern dems. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 De har det siste fiksa Blue Frog og mission lairs Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Måten SOE behandler meg på når det gjelder support er så dårlig at det er like før jeg fjerner mine tre aktive kontoer. Herre! Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hus og by plassering er snart tilbake så snart kan vi bygge opp byene våre igjen, og spiller er ganske snart ferdig Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Vi gammle SWG (CoV) spillere må bestemme oss for hvilke server/guild vi skal spille på i Sw:TOR. For oss som skal spille spillet da. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Vi gammle SWG (CoV) spillere må bestemme oss for hvilke server/guild vi skal spille på i Sw:TOR. For oss som skal spille spillet da. Hadde vært kult om vi hadde klart å få samlet noe av gamle CoV ja.... Kommer ihvertfall til å prøve ut SW:TOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå