Gå til innhold

Star Wars: Pre-Cu er snart tilbake se her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spør om dette igjen iom at jeg har spurt om det samme i denne tråden før.

Hvordan får man kjørt to klienter i SWG? Jeg har gjort akkurat som forklart i tråden og har søkt på nettet etter flere tips men der står akkurat det samme.

Har de gjort om sånn at man ikke får spilt med to clients samtidig?

Fint om noen kunne forklare med sine egne ord hvordan man gjør det og ikke bare henvise til en nettside som jeg muligens har sett før.

Takk! :)

Bare glem det der...

Last det ned fra serveren våres :)

http://www.swgcov.com/lubbe/user.rar

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opptil enhver hva man mener om de ulike versjonene. Jeg sitter og venter på Pre-Cu som er den klassiske SWG.

Andre liker NGE. Jeg holder ikke ut med NGE pågrunn av gameplayet ,og økonomien er ødelagt av SOE og Ingame cash kjøpere så det er en kjempe inflasjon i spillet. En Nightsister Lance f.eks som kostet 5mil i pre-cu/CU koster nå over 150mil.

Lenke til kommentar

Har lest her at dere sier at det ikke blir noen månedsavgift, men i et utrag fra swgemu siden står det dette i faq

Will I have to pay?

No, you will never be forced to pay to use any of the servers. However, we do accept donations, which are greatly appreciated.

This does not mean that you won't have to pay for the Star Wars Galaxies client; you must pay for that. SWGEmu does not support piracy, and anyone found to be using/assisting others in using an unsupported client will be removed from all services provided by the team.

Man må altså fortsatt betale eller?Eller er det sånn at man lager seg ny bruker med den echanted launchpad tingen så man ikke må betale?

Lenke til kommentar

Det betyr at du må ha den originale SWG for å kunne spillet emulatoren. Så det er bare selve spillet du må betale for.

BTW: Jeg prøvde å spille litt på Test centern til SWGEMU i går. Det var faktisk morsommere å spille på en jeg hadde trodd. Var faktisk litt gøy å drepe mobs og loote bedre våpen, Armor attachment og armor.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar

Blir nok en av disse da :)

Bare 1,500 medlemmer hittil blir større når Emulatoren sleppes løs. Euro-Chimaera er en svært seriøst og ordentlig. Er den mest populære av de Europeiske sidene.

<a href="http://www.euro-chimaera.co.uk/" target="_blank">http://www.euro-chimaera.co.uk/</a>

Amerikansk server, men de har allerede over 16k medlemmer så de er altså de som har flest medlemmer :)

<a href="http://www.truegalaxies.com/forums/index.php" target="_blank">http://www.truegalaxies.com/forums/index.php</a>

Bilder jeg tok fra CORE 3 TEST CENTER i går.

Krayt hunting. Loads of good loot :)

screenShot0302.jpg

screenShot0310.jpg

screenShot0309.jpg

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Selv om det er koselig å se bilder fra pre-CU så må jeg ærlig innrømme at jeg har fått sansen for det nyere SWG.

Har spilt i et par måneder nå og jeg synes faktisk ikke det er så ille. Og det ble straks bedre etter at jeg skiftet til en server som det er litt mer aktivitet på. :)

Lenke til kommentar
Selv om det er koselig å se bilder fra pre-CU så må jeg ærlig innrømme at jeg har fått sansen for det nyere SWG.

Det der er ren blasfemi i mine øyne. Combat er fracked. Crafting er fracked. Det faktum at man gikk fra 28 forskjellige professions til 9 er horribelt. SWG nå er bare en blek kopi av wow, noe som er meget, meget sørgelig. For ikke å snakke om at jedi er starterprofession. VI som grindet jedi ce good ol way fikk en fin kappe og en crystal...woot...følte at det var en ganske hardt slag i nøttene for min del..

Nei, gleder seg til pre-cu kommer tilbake^_^

Lenke til kommentar

Jepp, jeg er enig med deg til en viss grad. Jeg synes fortsatt dagens SWG er bedre enn WoW.

Det at man kan velge jedi fra starten av, det var veldig ødeleggende for min del. I Pre-CU så var jedi noe helt spesielt. Det var de som hadde jobbet mye som ble det og veldig mange så opp til dem. Det var heller ikke så veldig ofte at man så en jedi i byene.

Nå så ser man grupper med 5-10 jedi som står ved starports o.l. Det er ikke sånn det skal være imo.

Jeg savner også selvfølgelig de andre professions som var før. Jeg savner Ranger som bare faen, jeg savner TKA og jeg savner Carbineer. Jeg føler at de få yrkene som er nå holder til en viss grad, men det er fortsatt noe som mangler. Men for nye spillere som ikke fikk med seg de andre yrkene så funker det nok greit.

SWG pre-CU er det beste MMO jeg har prøvd. Dagens SWG synes jeg fortsatt er bedre enn veldig mange andre MMO's som finnes idag.

Lenke til kommentar

Jeg kom tilbake for 2 uker sida. Mye har forandret,og jeg synes faktisk at dette er det beste MMO spillet som er ute nå. Selvfølgelig slår ingen MMO's Pre-Cu :)

BTW: Waka du er ikke tilfeldigvis på Farstar og er tilfeldigvis fra Eclipse?

Endret av Lubben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...