Gå til innhold

Star Wars: Pre-Cu er snart tilbake se her!


Anbefalte innlegg

Etter min mening var Jedi supert før The Village kom. Var så vidt vi så en Jedi før det skjedde. Et par mnd etter the village løpte alle rundt med en lyssabel. Det ødela halve spillet for min del. Mer moro når jedi er noe mystisk.

8941037[/snapback]

Enig med deg - igjen.

 

 

Er litt teit når man står og venter på en shuttle, og de 14 andre folkene som står der er jedi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe det skjer ikke, Ser egentlig ikke problemet med the village heller, hologrind var jo mye lettere, man kan lett mastre 1 profession daglig. Grunnen til at det ikke skjedde i Hologrind tida var fordi at armor og buff var svært dårlig på det tidspunktet så ting tok tid, og fremkostmidlene var heller ikke så godt tilgjenglig.

 

Edit: Selv jeg hadde en hologrind jedi.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
holograms kanskje?

8953167[/snapback]

Det sa meg egentlig ganske lite.

Noen som gidder å forklare prosessen?

8956496[/snapback]

 

Starta vell med at du fant et Holocron, det holocron'et fortalte deg det første professionet du måtte mestre før du kunne bli force sensitive. du måtte unlocke 3 proffs. etter det andre, fikk du ikke lengre hint fra holocron'et og må så velge videre hva du skulle gjøre.

 

noen var heldig og fikk det etter tredje, mens en kompis av meg gjorde alle professionene som var ingame.

Så snart du hadde gjort alle tre, kunne du lage en ekstra char på den serveren, du kunne velge om du ville ha din eksisterende char som jedi/sith, eller den nye som du skulle lage.

 

Village gjorde at du måtte grinde vanlig ekstra xp, og converte den til force sensitive xp. elns

 

huska jeg aldri gadd å gjøre noen av delene, endte opp som "Master Pistoleer, 4444, BH pistols og Smuggler pistols ^^

 

LAST DITCH FTW ;D

Spes med dmg slica geoblaster ;D

Lenke til kommentar
This thread is meant to keep everyone informed of the progress that's been reported in the #updates channel on IRC. If you're not familiar with what that is, read this post.

 

Sunday July 1st, 2007

 

Seaseme: I have an update

Seaseme: I think groups will *finally* be ready to be put into tc very very soon

Seaseme: more info to come sometime soon

 

Monday July 2nd, 2007

 

Ultyma: mmhmmm. Adding CSR/Developer tags.

Ultyma: http://img261.imageshack.us/img261/8...hot0308ge7.jpg

Ultyma: Tag stacking ftw

Seaseme: which is very relevant to all of the CSRs and developers in here

Ultyma: lol.

 

TheAnswer: groups are beeing tested on TC

TheAnswer: i am fixing some wrong system messages

TheAnswer: http://www.clan-neurotic.net/screenShot0040.jpg

 

Tuesday July 3rd, 2007

 

Ultyma: BUGFIX: Fixed the Entertainer bug where only 1 player stops clapping

 

Wednesday July 4th, 2007

 

TheAnswer: groupchat finished

 

We'll continue to update this thread as more progress is made. Enjoy.

 

Sunday July 8th, 2007

 

Ultyma: Added Debt.

Ultyma: Added /tip

Ultyma: Loading of credits / Saving of credits now from/to DB.

Ultyma: Bank tips now work.

 

Så SWGEmu er oppe, men du må kunne logge på serveren deres. det ligger guides på forumet deres..

Endret av EfesOro
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
holograms kanskje?

8953167[/snapback]

Det sa meg egentlig ganske lite.

Noen som gidder å forklare prosessen?

8956496[/snapback]

 

Starta vell med at du fant et Holocron, det holocron'et fortalte deg det første professionet du måtte mestre før du kunne bli force sensitive. du måtte unlocke 3 proffs. etter det andre, fikk du ikke lengre hint fra holocron'et og må så velge videre hva du skulle gjøre.

 

noen var heldig og fikk det etter tredje, mens en kompis av meg gjorde alle professionene som var ingame.

Så snart du hadde gjort alle tre, kunne du lage en ekstra char på den serveren, du kunne velge om du ville ha din eksisterende char som jedi/sith, eller den nye som du skulle lage.

 

Village gjorde at du måtte grinde vanlig ekstra xp, og converte den til force sensitive xp. elns

 

huska jeg aldri gadd å gjøre noen av delene, endte opp som "Master Pistoleer, 4444, BH pistols og Smuggler pistols ^^

 

LAST DITCH FTW ;D

Spes med dmg slica geoblaster ;D

9044335[/snapback]

Det var vel slik at du hadde fire "secret" proffesions, Da du ble master i disse unlocka du Jedi Charen din. Holocrons kunne fortelle deg de tre første yrkene, mens det siste yrket måtte du streve deg fram til selv.

 

Det som gjorde Jedi arti før Village og alt det der, var at du virkelig var redd for å bli oppdaga. Ble du drept som jedi x antal ganger da, da var charakteren din død. og du måtte begynne pånytt. Husker lange dager i ensomhetens avgrunn på Dathomir. Med det beste av Krayt armor på serveren og nedslakting av Rancors. Selv om det var stor prestisje om å være jedi da, så var det egentlig litt stusselig... Var heldigvis på den nyeste av serverene (infinity) så var så vidt meg bekjent kun 5 spillere som hadde unlocka Jedi chars når village kom til liv. Var ikke så enkelt og grinde noen av artist skillene med bare de starter harvesterne ;) men var gøy da...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
HAHAHAHA snart skall jeg bli Creature Handler igjen med rancors og kimgila's...

Spillet og nedlasting SKAL være grati, men vet ikke om selve Emu er ute

9243350[/snapback]

Man kan være en slags Creature Handler nå også.

9257660[/snapback]

 

nei fy! beast master er no tull liker gamle CH jeg :) tho det var Kimogila ikke kimgila** sry hehe men er det noe bekreftelse på EMU? vil ha emu!

Lenke til kommentar

Beast Master kan ikke sammenlignes med CH nei :) Har vært musestille fra SWGemu sin side, men fikk noe info fra SWGANHs IRC kanal

 

Se under:

 

Starko: how far is combat along btw?

snow|anh: once it's in, we'll priolly see roaming spawns

Starko hides from STFU ABOUT COMBAT comment

snow|anh: well combat's fully reversed

snow|anh: it's waiting for a few things

Starko: nice

snow|anh: mainly the scripting end to be done

Starko: is that the "easy" or "hard" part?

snow|anh: now that the core is 95% finished, it's prolly easier then the other stuff which has been done

Lenke til kommentar
Jeg respecca til Bounty Hunter. Hvordan får jeg brukt de robotene som søker etter folk? Jeg vet ikke om de finnes lenger engang jeg. Hjelp?

9281704[/snapback]

 

har du noen Arakyd probe droids? de søker etter hvilken planet bountyien er på

så har du,,,, noe som heter -Search droid?? som finner ut hvor på mappen / planeten han/henne er på.. så må du jage de til du får dem..... husk å søk etter dem innimellom... husker veldig lite om dem... siden jeg spiller mest som Medic.. håper det hjalp. cheers

Lenke til kommentar
Jeg respecca til Bounty Hunter. Hvordan får jeg brukt de robotene som søker etter folk? Jeg vet ikke om de finnes lenger engang jeg. Hjelp?

9281704[/snapback]

 

har du noen Arakyd probe droids? de søker etter hvilken planet bountyien er på

så har du,,,, noe som heter -Search droid?? som finner ut hvor på mappen / planeten han/henne er på.. så må du jage de til du får dem..... husk å søk etter dem innimellom... husker veldig lite om dem... siden jeg spiller mest som Medic.. håper det hjalp. cheers

9285820[/snapback]

 

den andre het ---seeker droid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...