supra_pete Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kom nettop over swgemu da jeg tok en real pause fra swg siden pre-NGE. Ser forbasket lovende ut!! Spillte på europe-FarStar da jeg var aktiv men ser dere begynner å samle en liten gjeng her så jeg stikker og signer meg opp hos dere. Gleder meg! Sweet! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Starwars Galaxies var mitt første mmorpg. Kan ikke vente med å få prøvd det igjen! Var pre-cu, og det var meget morro, på tross av min manglende rpg kunnskap Lenke til kommentar
henrik32 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 likhet med M@R7!N SWG mitt første mmorpg, gleder meg helt vilt til å spille pre-cu igjen idag ble masse updated å. Masse arbeid gjort siden tirsdagen. swgemu.com, støtt opp! Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hmmm....så pre-cu var før de som laget spillet drev å patchet det opp så det ble dårlig? korrekt? så nå skal det bli laget et gratis swg som er akkurat som det gamle? Det kan ikke være helt lovelig? men ihvertfall, dette ser jo bare rått ut, men siden dere sier at pre-cu er så mye bedre, så venter jeg vell på emulatoren, må man ha selve spill cden for å spille det? og er jedi classen fet? :!: Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 SWG er vel freeware eller hva faen det heter, så man har vel lov til å gjøre nesten hva man vil med det? Er absolutt ikke sikker tho. Prøv SWG nå du. Det kan hende at du liker det, og om du ikke gjør det så kan du jo bare vente til SWGemu blir ferdig. Du må ha spillcden for å spille det ja. Jedi er vel greit, jeg prøvde det aldri. Hadde muligheten, men for meg så var det ikke fristende. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 hmmm....så pre-cu var før de som laget spillet drev å patchet det opp så det ble dårlig? korrekt? så nå skal det bli laget et gratis swg som er akkurat som det gamle? Det kan ikke være helt lovelig? men ihvertfall, dette ser jo bare rått ut, men siden dere sier at pre-cu er så mye bedre, så venter jeg vell på emulatoren, må man ha selve spill cden for å spille det? og er jedi classen fet? :!: 8793756[/snapback] du trenger ikke å kjøpe noen cd'er får å spille swg (når det kommer) jeg sier swg og ikke swg pre cu, swgemu side jeg mener at det kun finnest et swg spill no, og det er det som kommer om "ikke så lenge" (håper jeg). og jedi sucks.. jedi var det som ødla mye av spillet.. (kun min egen mening.. men jeg er kjent for å være en sikkerlig jedi hater da:p ) Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har SWGEmu kommet enda? Det virker på siden deres som at det er ferdig, men alle her skriver jo "jeg gleder meg", som at det ikke har komt. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 This thread is meant to be a simple way to keep the community updated on tasks that the DEV team is currently working on. Last updated: 5/26/07 Each subject will be divided into several tiers of completion: 1.Packet work finished 2.Preliminary coding has begun. 3.Preliminary coding is done, and groundwork is in place to begin detailed refining. 4.Feature is ready to be implemented and is probably in internal testing on private Core3 Servers. 5.Feature has been implemented for public testing on SWGEmu Test Center. We will try to update this every night with the status of each section. a. Features 1.Preliminary Features Zoning in to world: Level: 5 HAM: Level: 5 Mail: Level: 5 Interface Elements (buff window, consent window): Level: 4 Chat: Level: 5 Guild Chat: Level: 3 Planetary Chat: Level: 5 Private Messages: Level: 5 System Messages: Level: 5 Combat Spam: Level: 5 Shuttles: Level: 5 Custom Avatar Creation: Level: 5 Planetary Travel: Level: 4 Skills: Level: 5 Trading: Level: 3 Grouping: Level: 4 Waypoints: Level: 4 Dancing: Level: 5 Music: Level: 5 Titles: Level: 5 2. Combat Features HAM updates (Damage, attack cost): Level: 5 default attack: Level: 4 Dueling: Level: 5 Weapon speed/damage modifiers: Level: 5 Tangible Weapons/Items: Level: 5 Special Moves: Level: 5 3. Crafting Crafting: Level: 3 Experimentation: Level: 3 Item Creation: Level: 3 4. NPCs NPC Zone in: Level: 5 NPC attack: Level: 5 NPC movement: Level: 5 NPC basic AI Level: 4 5.Player Housing, economy and municipalities Structure Placement: Level: 3 Structure Administration (Ban, admin list, entry list, name, and maintenance: Level: 3 Guild Creation: Level: 3 Guild Administration: Level: 0 Disband Guild: Level: 3 Destroy Structure: Level: 2 Place city: Level: 0 City Administration: Level: 0 City Structure Placement: Level: 0 Citizenship: Level: 0 Harvesters: Level: 3 Resource Gathering: Level: 3 Bazaar: Level: 3 Vendors: Level: 3 Item Acquisition: Level: 4 Auctions: Level: 3 Quests: Level: 3 Missions: Level: 3 6. Galactic Civil War NPC Factional recruiters: Level: 1 Factional Ranking: Level: 4 Factional Item Perks: Level: 1 Factional Base Placement: Level: 0 7. Jump To Lightspeed Flight: Level: 4 Lightspeed: Level: 3 Ship Administration: Level: 2 Combat: Level: 0 Looting: Level: 0 Death: Level: 4 __________________________________________________ _ The database section will be broken up into several different tiers: 1.Primary Planning and SQL template layout complete. 2.Database has begun to be populated. 3.Database is complete. 4.Database is in it's usable form and ready to be implemented. 5.Database is in for public testing on SWGemu Core 3 server. b. Database Creatures: Level: 4 NPCs: Level: 3 Item stats: Level: 2 Loot table: Level: 2 Resources: Level: 3 Static NPC spawns (Cities and POIs): Level: 3 Trainers: Level:5 __________________________________________________ ____ c. Edits and Updates More information and sections will be added over time. Admins, moderators, If you edit this please document your edit in this formatting: [Name of changer] [Date of change] [Description of change] Seaseme - May 26th - Changed NPC zone in, attack, movement to level 5. Turned Skills to level 5. Seaseme - June 1st - Changed DB Trainers to level 5, Waypoints to level 4, factional ranking to level 4 Seaseme- June 4th - Added Music, Dancing, Shuttles, And titles and updated them to level 5. Also updated the NPC database to complete. This list is NOT in order of importance, or in any chronological order. Last edited by Seaseme_eXiled : 06-04-2007 at 09:28 PM Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 hmmm....så pre-cu var før de som laget spillet drev å patchet det opp så det ble dårlig? korrekt? så nå skal det bli laget et gratis swg som er akkurat som det gamle? Det kan ikke være helt lovelig? men ihvertfall, dette ser jo bare rått ut, men siden dere sier at pre-cu er så mye bedre, så venter jeg vell på emulatoren, må man ha selve spill cden for å spille det? og er jedi classen fet? :!: 8793756[/snapback] du trenger ikke å kjøpe noen cd'er får å spille swg (når det kommer) jeg sier swg og ikke swg pre cu, swgemu side jeg mener at det kun finnest et swg spill no, og det er det som kommer om "ikke så lenge" (håper jeg). og jedi sucks.. jedi var det som ødla mye av spillet.. (kun min egen mening.. men jeg er kjent for å være en sikkerlig jedi hater da:p ) 8794020[/snapback] omg sith! :!: Lenke til kommentar
Moal Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Enig med mysticon at jedi ødela store deler av spillet. Skjønner at folk er interrisert i å bli det, var det selv. Men har sett det store, og funnet ut at det ikke blir så stort allikevel. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Bare lurer på en ting: Er det månedsavgift på SWG? 6275828[/snapback] de bildene er fra en emulator, altså en kopi av den ekte servern, kommer ikke til å koste noe, siden det der er en eldre version av spillet, enn det du kan kjøpe i butikken. tilbake til tråden, holdt på grine når jeg så de bildene der, det spillet var bare helt genialt! 6285668[/snapback] Så man kan laste ned spillet uten å betale en dritt Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Etter min mening var Jedi supert før The Village kom. Var så vidt vi så en Jedi før det skjedde. Et par mnd etter the village løpte alle rundt med en lyssabel. Det ødela halve spillet for min del. Mer moro når jedi er noe mystisk. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Bare lurer på en ting: Er det månedsavgift på SWG? 6275828[/snapback] de bildene er fra en emulator, altså en kopi av den ekte servern, kommer ikke til å koste noe, siden det der er en eldre version av spillet, enn det du kan kjøpe i butikken. tilbake til tråden, holdt på grine når jeg så de bildene der, det spillet var bare helt genialt! 6285668[/snapback] Så man kan laste ned spillet uten å betale en dritt 8941023[/snapback] Teoretisk sett ja Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Etter min mening var Jedi supert før The Village kom. Var så vidt vi så en Jedi før det skjedde. Et par mnd etter the village løpte alle rundt med en lyssabel. Det ødela halve spillet for min del. Mer moro når jedi er noe mystisk. 8941037[/snapback] Tok minst 3 månder da pluss grinding som også tar tid. Jeg synes hologrind var enklere , men så mastret jeg ikke mere en 11 professions ca. da Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Etter min mening var Jedi supert før The Village kom. Var så vidt vi så en Jedi før det skjedde. Et par mnd etter the village løpte alle rundt med en lyssabel. Det ødela halve spillet for min del. Mer moro når jedi er noe mystisk. 8941037[/snapback] Hvordan ble du jedi før The Village kom da? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Etter min mening var Jedi supert før The Village kom. Var så vidt vi så en Jedi før det skjedde. Et par mnd etter the village løpte alle rundt med en lyssabel. Det ødela halve spillet for min del. Mer moro når jedi er noe mystisk. 8941037[/snapback] Hvordan ble du jedi før The Village kom da? 8948981[/snapback] holograms kanskje? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 holograms kanskje? 8953167[/snapback] Det sa meg egentlig ganske lite. Noen som gidder å forklare prosessen? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 holograms kanskje? 8953167[/snapback] Det sa meg egentlig ganske lite. Noen som gidder å forklare prosessen? 8956496[/snapback] Husker ikke helt antallet, men tror du måtte treffe tre professions som var random satt for din char. Du kunne finne diverse holograms som ga deg hint om hva du skulle ta som profession for å bli jedi. Noen ble jedi på tre professions, andre måtte ta alle. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Husker ikke helt antallet, men tror du måtte treffe tre professions som var random satt for din char. Du kunne finne diverse holograms som ga deg hint om hva du skulle ta som profession for å bli jedi. Noen ble jedi på tre professions, andre måtte ta alle. 8956537[/snapback] Hmmm. Litt mystisk, altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå