allyse Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Virker som det går fremover ja. Kommer til å joine en guild (bare hvis det er Imperial da. Rebels kan dø ) og får vel satse på en norsk guild denne gang siden det fort ble sene netter når jeg skulle til AH for å drepe Rebeller jaja, blir sikkert bra å starte på an igjen. Ikke helt bestemt meg layouten, men blir nok noe ala sist. (Marksman og Scout på noen levler for å løpe raskere) Bygger nok på med Master Rifleman eller Swordsman (Swordsman funka bra PvE ihvertfall). BH var også moro. Dog må di det mest boring yrket var Chef (jadda, disse holocrongreiene sa det til meg ) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Er Jedier med i Pre-CU?? 8619708[/snapback] Jedier var med fra starten (etter hva jeg veit). I PRE ble du jedi av å bli et hemmelig spesiellt prof (kunne bruke holograms til å finne ut hva disse prof. var for noe.). Så ble the village (og spillet begynte å bli ødelagt imo). Endret 15. mai 2007 av allyse Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Likte ikke Jedi systemet i NGE. Jedi er jo noe man burde slitemed og bli. Når du er Jedi skal du føle deg mektig. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Likte ikke Jedi systemet i NGE.Jedi er jo noe man burde slitemed og bli. Når du er Jedi skal du føle deg mektig. 8619954[/snapback] Jedi er t.o.m Alpha class i Pre-Cu Endret 17. mai 2007 av Lubben Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Jeg blir enten den klassiske TKM/MD eller Master Ranger/Master Carbineer som jeg også var. Blir nok en god del rollespill på meg tenker jeg ja. Endret 16. mai 2007 av DemonFudge Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg blir enten den klassiske TKM/MD eller Master Ranger/Master Carbineer som jeg også var. Blir nok en god del rollespill på meg tenker jeg ja. 8629773[/snapback] Master Doctor / Master Swordsman her.. kan ikke vente til jeg kan åpne butikken min igjen Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg blir enten den klassiske TKM/MD eller Master Ranger/Master Carbineer som jeg også var. Blir nok en god del rollespill på meg tenker jeg ja. 8629773[/snapback] Master Doctor / Master Swordsman her.. kan ikke vente til jeg kan åpne butikken min igjen 8630459[/snapback] Hehe.. Det er jeg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Minnene kommer tilbake når jeg leser i denne tråden. Noen av dere som spilte på Eclipse? Allyse er den eneste jeg husker egentlig. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Minnene kommer tilbake når jeg leser i denne tråden. Noen av dere som spilte på Eclipse? Allyse er den eneste jeg husker egentlig. 8635873[/snapback] Møttes vi ingame på eclipse? ooh. Blir digg å starte en ny Aumo Enoav (sikkert kjedelig navn, men jeg har fått en tilknytning til det navnet. Er liksom rollefiguren min, så det skal aldri fjernes).. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 håper vi kan få de fleste/alle som leser denne posten til å joine samme server, selv om en del av oss er uenige på hvilken faction som er "best". hadde vært morro å hatt en norsk imp guild også. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Eh.. er dette sant? Kan vi virkelig spille pre-CU gratis snart? Skjønner ikke hvordan jeg har klart å misse dette.. Jeg har den originale SWG boksen i et skap, den har støvet ned der i årevis.. har savnet å være CH og slikt. Bare det å leke med dyr og temme dem var utrolig moro, for ikke å snakke om å utforske områder med jetsleden, jakte på utfordrende dyr m.m. Blir gjerne med i et norsk guild om dette blir noe av. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Det var en norsk imp guild på Chimaera med navnet Viciuos Vikings Endret 19. mai 2007 av Lubben Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Møttes vi ingame på eclipse? ooh. Blir digg å starte en ny Aumo Enoav (sikkert kjedelig navn, men jeg har fått en tilknytning til det navnet. Er liksom rollefiguren min, så det skal aldri fjernes).. 8635931[/snapback] Regner vel nesten med at jeg møtte deg allyse. Brukte Volcov Caders i SWG jeg, men jeg kommer nok til å bruke noe annet nå tror jeg. MysticoN: Hadde vært greit det ja, så lenge det blir mye rollespill. Jeg hopper mellom factions etter behov uansett så. OfT: Husker jeg fikk 100 000 credits av en fyr for hver krayt dragon jeg fant. Det var da de ikke var over hele Tatooine. Sist jeg logga inn så sto det 7 stk utenfor den ene PA-hallen min. Helvetes møkk. *riste på knyttneven* Endret 19. mai 2007 av DemonFudge Lenke til kommentar
Moal Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Bare nevner det igjen, join www.swgcov.com/forum, norsk/skandinavisk guild Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Bare nevner det igjen, join www.swgcov.com/forum, norsk/skandinavisk guild 8647932[/snapback] ja, med 50 nordmenn og 3-4 svensker på forumet^^ Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Skal kjøpe Galaxies når serverne er oppe. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Takk for tips om forumet der =) Skal regge med samme nick som jeg har her. Leste et annet sted at dette kanskje ikke blir klart før neste år, men jeg har det ikke travelt. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Takk for tips om forumet der =) Skal regge med samme nick som jeg har her. Leste et annet sted at dette kanskje ikke blir klart før neste år, men jeg har det ikke travelt. 8661133[/snapback] har vel ikke kommet noen release date enda.. men selv så tror jeg ikke at det vil ta et år:D og ja, vi på swgcov blir glade for alle nye som joiner oss. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dette høres bare forbannet bra ut! Jeg har måttet plukke frem SWG boksen fler ganger de siste par dagene og tatt på den.. ha ha (ok så jeg kysset en spillboks og, men det var GTA S.A., senest i dag, ellers har jeg et platonisk forhold til spillboksene mine). Faktisk skal jeg steke en stabel vafler i dag for å feire at dette kommer til å skje Voicechat med norske spillere blir befriende morsomt Jeg kommer til å være en support / tradeskill profession, da det alltid har vært det jeg liker best i MMORPG spill. Selvfølgelig CH så snart det blir mulig, for det alene gjorde SWG verdt å spille for min del. Temme små dyr etter å ha lokket dem fra et livsfarlig rede, se hvordan de vokser etterhvert som dagene går, lære de triks.. det var så utrolig kos, en ren genistrek av utviklerene synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå