Gå til innhold

Star Wars: Pre-Cu er snart tilbake se her!

Anbefalte innlegg

Viss det den er testen det er snakk om. Det er bare skrive inn det du vil bruke som nick og pw på login baren. Da vil det lagre seg automatisk på server, så neste gang du kommer tilbake kan du bruke samma nick og pw som sist, og da vil du få opp den charen din osv. som du lagde første gang.

Stress test går ut på å få så mange som mulig på en server. Hvor developerne kan se hvor stabil server, og da ser de om hvor mange server'n kan holde før den evt. kræsjer eller hvor my CPU usage det tar. Men de ser selvfølgelig etter bugs. De siste problemene nå er lag chat bug og combat queue lag. Men akkurat nå går det veldig fort fremover. Så bugs blir fort fjernet, men det dukker fort opp nye bugs når de implenterer nye ting some NPC's spwns osv. Selv om det er mye bugs så ser det faktisk ut til at den versjonen som blir sluppet ut vil har mindre bug en pre-cu noen gang hadde .

Inlegget kan innholde evt. Skriveleif osv. Fordi jeg har ikke lest gjennom var jeg har skrevet. God natt :)

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Det er så utrolig, ufattelig og idiotisk at de 2 gruppene ikke sammarbeider! Blir irrietert, hehe :p

8237660[/snapback]

tenkte mest på at jeg likte bilde, men så lenge det kommer PRE CU og ikke med CU så er jeg fornøyd. ser rett og slett ikke vitsen med å lage swg cu. det var no det som tok mye av gleden vekk fra swg

Lenke til kommentar

Vil det være mulig og kjøpe spillet i NGE versjonen(altså den som er i butikken).

Eller blir jeg nødt til og finne Pre-Cu discer på E-Bay?

Er det to forskellige Grupper som emulerer SWG?

Endret av Zollid
Lenke til kommentar
Vil det være mulig og kjøpe spillet i NGE versjonen(altså den som er i butikken).

8241737[/snapback]

Vil nok være enklest å bare laste den ned.

Lenke til kommentar

8241737[/snapback]

Vil nok være enklest å bare laste den ned.

8242557[/snapback]

Mener du trialen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette kommer til å bli fett :)

NPC Stress Test - Sunday 4/15/07

Here we go..

Ult and I have been starting to work more and more on core3, a shift from our previous job as dedicated analyst of protocol. Oru and TA have made leaps and bounds with core3 since our last stress test, and it is about time for another stress test.

What is new since the last test:

-Event based. The entire community will be engaged in a single objective to complete as a whole.

-NPCs. A Shitload.

-Some of the Top 10.

-Possible Npc vs Npc combat (depending on what story path we go with for the event).

-Core3 used to run ontop of cygwin on windows because some portions haven't been ported to native windows. That created a 5-10% overhead. We now run core3 on freebsd and right now it uses like .15% of cpu.

Event Mini FAQ:

Q) What time sunday?

A) This has yet to be finalized. The time will try to best fit for players in North America.

Q) Could you give a basic overview of the event story?

A) Sure,

Tusken's are advancing upon Anchorhead, and it is up to the community to defend anchorhead until reinforcements arrive to push them out. The "reinforcements" will probably be a battle group of storm troopers and a couple Imperial machines that will fight along side players.

Q) Was this shot in core3?

A) Yes, on a private core3 server. No footage was shot on dummy servers or core1 (lol), its all core3.

Q) How did you get your camera to fly over all that?

A) Its an Ultyma-trick.

Q) Will NPC's be in the MO before the event?

A) No.

Q) Will Npc's be in after the event?

A) Random spawns, probably.

30 Second Teaser:

http://swgemu.com/april15_stress.wmv

-Team SWGEmu

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ahh som vi venter til slutten av sommeren. håper virkelig de klarer å bli ferdige til da.

Vi savner SWG!

egentlig ett fett for meg om det er pre cu eller cu, bare det ikke er NGE

måtte de som fant på nge brenne.

nuvel, jeg er gjerne med på en norsk guild om dere er hypp på ei danse/image designer twi'lek dame kanskje kommer det en teras kasi/doc med og

Lenke til kommentar
Ahh som vi venter til slutten av sommeren. håper virkelig de klarer å bli ferdige til da.

Vi savner SWG!

egentlig ett fett for meg om det er pre cu eller cu, bare det ikke er NGE

måtte de som fant på nge brenne.

nuvel, jeg er gjerne med på en norsk guild om dere er hypp på ei danse/image designer twi'lek dame  kanskje kommer det en teras kasi/doc med og

8618499[/snapback]

Hei ;) www.swgcov.com er en norsk guild (stikk innom her og fortell lit om deg selv). :) du er mer en hjertelig velkommen til oss! Vi var en stor guild i pre-cu tiden på chimaera, og vil starte opp på denne servern, altså www.euro-chimaera.co.uk!

Endret av Moal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...