Gå til innhold

Star Wars: Pre-Cu er snart tilbake se her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare lurer på en ting: Er det månedsavgift på SWG?

6275828[/snapback]

 

de bildene er fra en emulator, altså en kopi av den ekte servern, kommer ikke til å koste noe, siden det der er en eldre version av spillet, enn det du kan kjøpe i butikken.

 

 

tilbake til tråden, holdt på grine når jeg så de bildene der,

det spillet var bare helt genialt!

Lenke til kommentar

Enkelt forklart så ble levels innført og alle angrepene ble omgjort. Hele armor-protection systemet ble også endret. Bortsett fra det så var det rimelig likt Pre-Cu, men selvom folk var misfornøyde så greide vi å leve med det. I motsetning til NGE.

Endret av Soth
Lenke til kommentar

Håper virkerlig de får dette opp å gå skikkelig, savner virkelig SWG pre-cu. Var i sin tid medlem av CoV på Euro-Chimera serveren. Er helt klart med i en norsk guild når den tid kommer :)

 

Noen andre som likte å spille Ranger her?? Savner virkelig den klassen jeg, eller ihvertfall deler av den ;)

Lenke til kommentar

det blir så fett, og det fikk meg virkelig til å innse betydningen av "du savner det når det plutselig blir tatt fra deg, selv om du irriterte deg over det" :)

 

vet om over 200 fra ahazi som skal spille på emuen,

 

gleder meg som en liten unge igjen :) defence stacker ftw baby.

 

 

la til 2 bilder, et fra pre-cu og et fra cu, det meste av forskjellene med cu og pre-cu, er at man i pre-cu hadde en command que, alstå man kunne trykke 5 ganger på en bestemt special attack, og den ville legge alle de 5 i en kø. og derretter utføre de etterhverandre, mye spilte inn, som hvor rask du var og sånt, men var man rask nok, kunne man slå et slag i sekundet,

 

når de "oppgraderte" combat systemet, tok de bort denne muligheten, og heller la til et WoW type combat system, som jeg finner kjedelig og repetitivt

 

 

pre-cu

http://img236.imageshack.us/img236/3659/swg48il.jpg

 

cu

http://img236.imageshack.us/img236/3751/owned1cj.jpg

Endret av JediMindTriks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...