Gå til innhold

Hva syns dere om Hitman 2?

Anbefalte innlegg

det er synd at hitman2 ikke varer så leng du kan bare plaffe deg igjenom banene uten at du trenger og bruke noe serlig stealth. Pluss at spille er stappa med ***BUGS*** ellers er jo spille ganske greit men jeg må si at jeg likte Hitman codename 47 bedere hva er deres mening ?

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-10 14:52 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

lol ? bare å gå rett igjennom og plafre ned fienden ?

not very bloody likely, fortell meg, hvilken vanskelighetsgrad ? sikkert desidert enkleste.

og uansett, på de fleste brettene så er du fucked hvis du løsner skudd og blir oppdaget..

selvsagt kan du skyte deg gjennom på noen av brettene, men **** meg ikke alle..

Lenke til kommentar

Hitman 2 er en forbedring over Codename 47, først og fremst er det flott med våpenlageret ditt slik at du kan velge våpnene til hvert oppdrag selv, og ikke måtte begrense deg til hva du kunne kjøpe (som varierte en del). Saves er jo også bra, men de kunne godt latt oss lage vår egen custom vansklighetsgrad som i SOF/SOF 2, ved å kunne begrense saves, AIens antall, intelligens osv...

Ellers er det en opptur...

Bedre grafikk, større brett, flere muligheter i oppdragene...

Forbedret inventory og FP-view...

Pluss det at alle snakker sitt originale språk er bra i ett seriøst spill.

Lenke til kommentar

Jeg spiller Xbox versjonen, og er ganske fornøyd så langt. Men, det er mye små bugs i dette spillet - selv om det er bra. F.eks. på Tubeway Torpedo brettet, så er det mange som opplever buggen med mini-bomba. Når man slipper bomba på gulvet, så eksploderer den selv om den ikke er slått på engang.

Det er også lite intuitivt at man skal måtte stå på nøyaktig riktig sted for å klatre opp på et bord og gjennom et vindu når dette er en one-time-event. Ellers hakker lyden noen ganger, grafikken er litt buggy til tider og kameravinkelene kunne vært bedre - men alt i alt et veldig bra spill.

Synes også at spillet tåler fint å spilles flere ganger, fordi man kan utføre oppdragene på masse forskjellige måter, og dessuten ligger mye av utfordringen i å få rating som "Silent Assassin". Hvis man tror at meningen med spillet er å komme til neste brett raskest mulig, så burde man kanskje heller vurdere å kjøpe et bilspill neste gang.

Lenke til kommentar

Spillet er jo knall bra! Som Ratatosk hinter til skal du bruke alle sniketriks du kommer på. Spillet bygger på mang en tålmodighets test. Du må kanskje vente i rommet ved siden av i flere min før vakten beveger seg vekk, men dette er en del av spenningen. Har brukt flere timer på noen brett uten å blit oppdaget av en eneste persjon. Målet for meg er å klare alle som "Silent Assassin" ikke som "postal" eller "psykopat". Til alle dere som ikke har spilt dette spillet: Prøv på hardeste vanskelighetsgrad. Der kan du bare save mellom brettene, tåler veldig lite. Med andre ord .. Du må tenke litt før du hopper inn i neste rom.

løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Kom til det første brettet i Japan i går (framleis på Ecksbåks). Spillet frøys to ganger på rad sånn at jeg måtte resette maskinen, grrrrrrr!!! Dette har skjedd en gang på Tubeway Torpedo også. Det er UTILGIVELIG på et konsoll spill!!!!

Hva med å teste spillet grundig før man gir det ut, da blir det gjerne så sinnsykt mye bedre :sad:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-10 16:17, skrev starfish:

jeg venter bare på omtalen... kommer den?

Spillet har vel utgivelse i Norge i dag såvidt jeg vet. Redaksjonen har ikke mottatt produktet enda, men regner med å få det inn i dag. Deretter skal det testes grundig før vi publiserer noen omtale.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-11 13:48, skrev Dreadlord:

Nei det har vært ute noen dager. Kanskje kontaktene deres er dårlige : )

Stemmer, jeg husket feil i farten. Ja, jeg må nok mase litt på distributøren her. :smile: Vi får så mange forskjellige titler og har så mye å gjøre at vi av og til glemmer de store titlene vi burde fått.

Lenke til kommentar

har spillt demoen bare for en god stund siden, å du bruker ikke mange forsøkene på å skyte dej igjenom hele greia.(ja, på d enkleste)men likavel legger demoen opp til d når d faktisk står forklart att u kan velge vej selv.. personelig syns jej snike spill suger, fordi jej ikke takkler dem. men samtidig med all snikinga har hitman et ekstremt behagelig og interaktivt gameplay som mange andre burde se opp til

Lenke til kommentar

Hitman 2 er utrolig bra... Kuleste jeg har spilt på lenge. De tekniske problemene klarer ikke å overskygge det grymme stilen og det åpne gameplayet...

Ikke noe er så fett som å gå rolig mot en f.eks en intetanende vakt, plutselig dra frem Berettaen, plante et sikkert skudd i panna på ham og rolig fortsette forbi...( Silencer selvsagt)

" Get out of my way Biatch!..I`m working"

:smile:

[ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-10-22 23:15 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...