Gyr0 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har tenkt å tattovere meg snart, enten på armen, skulder eller bryst. Forslag til fin tattovering? Jeg har litt lyst på tribal mønster. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 nthåå, dumme meg. nok en gang glemte jeg å se etter lignende tråder.. jaja, siste gang^^ Lenke til kommentar
ostov Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hmm... Min mening, men er det ikke litt teit å få en tattoo bare for å ha en? Er det ikke bedre å få en som har litt mening eller betyr noe for deg? tribal er vel litt lite orginalt også. Ikke blir sur. Bare min mening:) Lykke til Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Og der blir denne stengt. Benytt overnevnte tråd Supermann, hvor er du? Der fikk jeg din oppmerksomhet ja. Kom her! Litt fortere kanskje? Så kom ned her nå! Så kan du stoppe den stygge brukeren der borte med maskingevær som forsøker å åpne tråden Der ja. Flink bisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg