Blaster2k Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg må fikse noe på en dvd jeg laget for en god stund siden i encore dvd, så jeg åpnet projectfila, men under loadingen så kom det en feilmelding med "Unidentified Error." og prosjektfilen blir ikke loadet Det jeg trenger er enten en måte å få prosjektfilen/Encore DVD til å fungere eller en måte jeg kan bytte ut "firstplay"-klippet med et annet klipp (jeg har dvden liggende som .iso). Jeg har prøvd å reinstallert Encore DVD uten hell. Takker for all hjelp. Edit: Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg fikk høre at problemet hadde noe med kalenderen å gjøre, så jeg stillte kalenderen tilbake noen måneder pluss et år også funka det! Edit 2: Jeg trenger fortsatt et forslag til annen metode å fikse det på, siden encore selvfølgelig gir meg feilmelling da jeg skal prøve å eksportere. Jeg skal aldri mer kjøpe di rådyre programmene til Adobe! Endret 9. juni 2006 av Blaster2k Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kva feilmelding er det snakk om? Om du søker på Google eller supportsidene til Adobe kan det vere du finn noko tips for korleis problemet kan fiksast. Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Edit 2:Jeg trenger fortsatt et forslag til annen metode å fikse det på, siden encore selvfølgelig gir meg feilmelling da jeg skal prøve å eksportere. Jeg skal aldri mer kjøpe di rådyre programmene til Adobe! 6273979[/snapback] Vel, siden du har kjøpt programmet kan du jo ringe dem og få gratis telefonsupport.... -Kisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå