l0l89 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har muntlig eksamen på Tirsdag. Jeg skal presentere hjemmesiden min. Så i disse dagene før Tirsdag driver jeg med å gjøre siden så bra som mulig, derfor trenger jeg din mening. Vist du kunne tatt en titt på http://robert.slowcom.net og så gitt meg tilbakemld på hva du synes om siden. Vennligst ikke bare si bra eller dårlig. Si hva som er bra og hva som kan forbedres. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Forferdelig html. Begynn på nytt! Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Dreamweaver liker å legge til masse skit. Men jeg tenker på design og funksjonalitet. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 BTW: lol89: linken din i siggen funker ikke. Siden var helt fin den. likte den. men desverre ikke noe nytt. virker litt template aktig. :/ men fortsatt bra side. Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Designet er kommet rett uti fra fantasien min. Ikke tatt noe fra noe template lrns :-) Linken i siggen min er litt gammel,hehe, må vel få skiftet den. :-) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg synes den var stilig, men koden kan man jo titte på, men det er utseendet som teller eller hva? Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Utseende og funksjon. At ting funker osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå