Pug Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Når jeg søker på Kazaa, lagres søkene mine. Hva kan jeg gjøre for å slette dem? Funker ikke med delete knappen. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 er det ikke noe som heter purge search? hvis du trykker på den så blir alle søk slettet. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Søk på noe du ikke burde søkt på nå :smile: Jo, det burde da være en funksjon til og slette det med. Lenke til kommentar
datanerd Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 søkt f.eks etter 'katja kean' eller 'briana banks' eller 'asia carrera' får deilige filmer, men dritt med at andre kan se hva du har søkt på. Lenke til kommentar
Digger Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei det er bare til og bruke denne fungsjonen purge search så sleter du gamle søk... :smile: Lenke til kommentar
tze-banan Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hvorfor **** bruker dere den "vanlige" kazaa'n den er jo full av dritt! bruk kazaa light istedenfor! der har de tatt bort all spyware dritten og popups.. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 De vet vel ikke at det finnes da ^^ http://www.kazaalite.nl / .com Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 dere er bare en jeng med tapere, alle sammen assa. orginalt > craccka > hacka > * Lenke til kommentar
crimzon Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Vi greier i allefall å skrive GJENG da... Så vært litt forsiktig med hvem du kaller taper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå